دایملر AG در RISE 2018 در هنگ کنگ.

RISE بزرگترین و مهم ترین کنفرانس برای جامعه فناوری در آسیا است. RISE در مجموع یازده تالار گفتگو با تمرکز بر موضوعاتی از جمله خودرو، طراحی، بازاریابی، رباتیک و داده های بزرگ ارائه می دهد. نمایندگان برجسته شرکت ها و استارت آپ ها در RISE در هنگ کنگ گرد هم می آیند تا در مورد تجربیات خود بحث کنند و از یکدیگر بیاموزند. شرکت‌کنندگان شامل مایکروسافت، آمازون، لوفت‌هانزا، DIDI، HSBC، Hanson Robotics و Tinder هستند. این رویداد ش،ه سه روزه همچنین با حضور اینفلوئنسرها و نمایندگان رسانه ها از سراسر جهان و همچنین سرمایه گذاران با نفوذ برگزار می شود.

در سال 2017، بیش از 14000 شرکت کننده از بیش از 100 کشور در کنفرانسی در مرکز همایش هنگ کنگ شرکت ،د، جایی که 300 سخنران، 400 سرمایه گذار و بیش از 600 استارت آپ در آن حضور داشتند. امسال بیش از 350 سخنران ثبت نام شده وجود دارد. بیش از 700 نماینده رسانه از این کنفرانس گزارش خواهند داد. RISE توسط سازمان دهندگان Web Summit، بزرگترین کنفرانس IT و فناوری اروپا، میزب، می شود.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/innovation/daimler-ag-at-rise-2018-in-،ng-kong/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.