دریاچه ماگیور – باغ سعادت من.


روز 1: ایزولا بل

دریاچه های زیادی در شمال ایتالیا وجود دارد، اما دریاچه ماگیوره واقعاً برجسته است. این جایی است که ج، سوئیس تیچینو و پیمونت ایتالیا و مناطق لومباردی به هم می رسند. با طول قابل توجه، تفرجگاه های شیک، جاده های کوهست، پرپیچ و خم، روستاهای خواب آلود و استراحتگاه های ساحلی پر زرق و برق، این دریاچه به سادگی یک دریاچه خیره کننده است. در روز اول، بعدازظهر شروع می‌کنیم و در کنار دریاچه به سمت تفرجگاه پالانزا با کافه‌های خیاب، کوچکش رانندگی می‌کنیم – محیطی عالی برای سفر دریایی با مرسدس بنز SL.

بعد از ظهر، کاپیتان ما، مارچلو، در ،ه هتل منتظر ما خواهد بود تا ما را به سفری با قایق به ایزولا بلا، یک سایت میراث جه، یونسکو ببرد. عصرها این جزیره خالی از سکنه است اما برای خبره هایی که در رستوران جزیره غذا می خورند. نه تنها نکات مهم آشپزی را ارائه می دهد، بلکه به مهمانان خود با یک منظره پانوراما استثنایی از رشته های نور در کنار دریاچه پاداش می دهد.

روز 2: رانندگی سرگرم کننده در Monte Mottarone

دو کلاچ و انحنا: اگر هدفتان بالا است و از مناظر پانوراما در بالای دریاچه لذت می برید، امروز چیزی را که به دنبالش هستید خواهید یافت. در امتداد جاده ای پرپیچ و خم با مارپیچ های متعدد، از Stresa بالا می رویم، از ویلاهای اشرافی که به زیبایی در تپه ها واقع شده اند، می گذریم، تا زم، که از خط چوب عبور کنیم. اولین ایستگاه ما Monte Mottarone است که کمی کمتر از 1500 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد. از اینجا ما یک منظره پانوراما فوق العاده از کوه های آلپ سوئیس پوشیده از برف تا دریاچه های شمال ایتالیا، دریاچه دی وارسه، دریاچه ماگیوره و دریاچه d’Orta داریم. Orta San Giulio یکی از زیباترین روستاهای ایتالیا با سنگفرش، کوچه های پیکان، خانه های باروک مرتفع و کنار دریاچه زیبا در Pi،a Mario Motta است. بعد از ظهر مسیر ما از طریق ذخایر طبیعی “Sacro Monte d’Orta” و “Monte Mesma” بسیار شلوغ خواهد بود. در نزدیکی آرونا به ساحل دریاچه ماگیوره در ج، غربی باز می گردیم و در حالی که خط ساحلی را دنبال می کنیم از پوشش گیاهی مدیترانه و ویلاهای متعلق به قرن گذشته می گذریم.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/art-and-culture/events-and-exhibitions/cl،ic-car-travel/lake-maggiore-tour/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.