در استودیو Odeonsplatz توسط مرسدس بنز بدرخشید

کار سارا که یک هنرمند بین المللی تحسین شده است، جرقه مثبت و عشق می زند و لایه ای از سوررئالیسم بازیگوش را اضافه می کند که امید و دیدگاه های جدید به ارمغان می آورد. هدف او این است که انسان ها را با تابش نور بر خوبی های هر یک از ما متحد کند. همانطور که برای ساخت یک کهکشان به بی‌شمار ستاره منحصربه‌فرد نیاز است، کلیدوسکوپ بشریت از مجموع اجزای آن بیشتر است. برای این کمپین، Shakeel به طور ویژه مجموعه ای از آثار هنری دیجیتال را تولید کرد. ،مت مرکزی آن یک چیدمان خیره کننده بود که از نقشه برداری طرح ریزی شده برای پوشاندن کریستال مرسدس بنز استفاده می کرد و آن را به شیوه ای عرف، و جذاب می درخشید. در کنار نصب، داستان موضوعات مختلفی مانند فناوری سبز، طراحی انسان محور، سفر در زمان، و نحوه پرورش انعطاف‌پذیری و درخشش درونی را پوشش می‌دهد.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/lifestyle/studio-odeonsplatz/campaigns/،ne-on/

تصور آینده ای بهتر اولین قدم برای ایجاد آن است. همه چیز با یک چشم انداز شروع می شود: تلاقی تخیل و نوآوری. هدف این مفهوم این است که ما انسان ها را با کیهان (دوباره) وصل کند و حس شگفتی و بی حد و مرزی را القا کند. در دوران مدرن، ما از جادو و بی حد و حصر آسمان های شب جدا شده ایم، با این حال این دیدگاه جه، در هر کاری که انجام می دهیم بسیار مهم است. ما با هم وضعیت موجود را زیر سوال می بریم و در مورد آنچه بعدا می آید – برای ایجاد ارزش و مثبت بودن مشارکت می کنیم. دقیقاً همین خوش بینی است که مشخصه کار سارا شکیل است که رویکردهای فیزیکی و دیجیتالی را با هم ادغام می کند تا خلاقیت های کریستالی شگفت انگیزی را ایجاد کند که اشیاء روزمره را در نوری منحصر به فرد قرار می دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.