در ویدیوی جالب مینیاتوری F-150 Raptor، AMG G63 6X6 شروع به کار کنید



مدل های ماشین های مینیاتوری در جزئیات بسیار متفاوت هستند. برخی از آنها قطعات پ،تیکی نامرغوبی هستند که شباهت چند، به همتایان واقعی خود ندارند، در حالی که برخی دیگر سرگرمی های بدیع از خودروهای سایز کامل هستند. این مدل ها در صحنه من، می توانند شبیه چیز واقعی باشند، که ویدیوی بالا نشان می دهد.

کلیپ کانال YouTube Miniature Automobiles مجموعه کامیون‌های پیکاپ Nischay Sharma در مقیاس 1:18 را برجسته می‌کند. این خودرو شامل مینی فورد F-150 رپتور، مرسدس AMG G63 6×6، مرسدس بنز X ک، و ایسوزو D-Max است. کامیون‌ها در صحنه‌های مختلف و دیوراماهای دقیق، مانند یک گاراژ عجیب، ع،‌برداری می‌شوند و Raptor و 6×6 نیز قابلیت‌های خارج از جاده خود را به نمایش می‌گذارند.

D-Max و X-Cl، دارای درب های عقب کار هستند که با جعبه های مینیاتوری از مارک هایی مانند میشلین نشان داده شده اند. سیستم تعلیق 6×6 با جزئیات بیشتر از ظاهر است. این مدل عظیم دارای سیستم تعلیق عقب کارآمد با میزان حرکتی قوی است که به ظاهر واقعی آن می افزاید.

مجموعه او فراتر از پیکاپ ها است، با خودروهایی از تویوتا، اشکودا، آئودی، مرسدس بنز، ولوو و بسیاری دیگر. او همچنین دیورامای بسیار بیشتری دارد، از جمله یک فروشگاه قطعات خودرو، یک پمپ بنزین، یک محله مس،، و یک نمایندگی بزرگ مرسدس بنز. او حتی دارد مدل های مینیاتوری ماشین با چادر مینی روی پشت بام.

بسیاری از ویدیوهای Nischay مدل‌های او در مقیاس 1:18 را نشان می‌دهند که در جنبه کوچک‌تر و مقرون به صرفه‌تر هستند. مدل‌های آمالگام در مقیاس 1:8 به راحتی می‌توانند پنج رقم را به نمایش بگذارند، با ماکت Veyron 16.4 Grand Sport Venet که قیمتی معادل 18237 دلار دارد. توجه به جزئیات مطمئناً به بر،ب قیمت می افزاید، همانطور که انحصار نیز همین کار را می کند. مدل 16.4 گرند اسپرت آمالگام کمیاب تر از خود خودرو بود و بوگاتی 150 خودرو در مقابل 99 مدل آمالگام ساخت.

مدل‌های ،اب‌بازی تنها یکی از جنبه‌های یک جامعه خودرویی بزرگ‌تر هستند که شامل ،اب‌بازی‌های سرگرم‌کننده دیگری مانند ماشین‌های RC و چرخ‌های داغ قابل جمع‌آوری هستند. یک جدید Forza Motorsport این بازی همچنان به فرنچایز طول، مدت در آ،ین نسل کنسول در سال جاری ادامه می دهد، در حالی که گرن توریسمو 7 همچنان به‌روزرس،‌ها را با خودروها و ویژگی‌های جدید دریافت می‌کند. سریع X از زمان انتشار بیش از نیم میلیارد دلار در سراسر جهان درآمد داشته است. و تویوتا تاکوما جدید با گیر،س دستی در دسترس است.


منبع: https://www.motor1.com/news/670207/miniature-raptor-amg-g63-work-video/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.