دزدان تگزاسی را ببینید که چرخ شورت کوروت را در 60 ثانیه می دزدند


منبع: https://www.motor1.com/news/621219/texas-thieves-steal-chevy-corvette-wheel/

این جنایت در اواسط بعد از ظهر روز 3 نوامبر در ساوت لیک، تگزاس رخ داد. پلیس ساوت لیک این ویدئو را همراه با شرحی طول، (و مسلماً شوخ‌آمیز) از وضعیت در یوتیوب منتشر کرد. حدود ساعت 1:39 بعد از ظهر به وقت محلی، یک دوج چارجر مشکی در حال پارک ، در کنار یک کوروت سفید در یک پارکینگ تقریباً خالی دیده می شود. دو نفر با پوشیدن ماسک و لباس های نامن، به طور تصادفی از خودرو در سمت سرنشین خارج می شوند. یکی ماشین را بالا می‌کشد و دیگری زیپ مهره‌ها را با چیزی شبیه آچار ضربه‌ای برقی جدا می‌کند.

از ابتدا تا انتها این ویدیو دقیقاً 59 ث،ه است. خوشبختانه برای پلیس، تسلا که کیپر را ضبط می کند، دقیقاً در مکان من، پارک شده است. شماره پلاک چارجر ضبط شد و آنها در حال بررسی هستند، اما از هر ،ی که اطلاعات یا نکاتی را در اختیار دارد از پلیس ساوت لیک با شماره 8915-748-817 تماس بگیرد. در مورد راننده کوروت، ما دقیقا نمی د،م چه چرخ هایی روی این خودرو بوده است، اما گفته می شود قیمت سرقت شده 700 دلار است.

هیچ صدایی در این ویدیو وجود ندارد، اما با بلند شدن ماشین، چراغ‌های خطر را به ،وان بخشی از سیستم هشدار چشمک می‌زنند. هنگامی که چرخ شل شد، سومین فرد نقابدار از ماشین خارج می شود تا آن را بگیرد. با پرتاب شدن چرخ در صندوق عقب، سرعت آنها به طرز محسوسی سریعتر می شود. آچار و جک به داخل ماشین می روند، اما نه قبل از کلاهبرداران محبت آمیز Vette را روی یک بلوک چوبی قرار دهید. وقتی سه نفر به شارژر برمی‌گردند، در ث،ه‌های آ، دست و پا می‌زنند، که سپس با سرعت دور می‌شود. ما سه نفر را می بینیم، اما به احتمال زیاد حداقل یک نفر دیگر وجود داشته است زیرا چراغ های ترمز در طول مدت جرم روشن می مانند.

این روزها دوربین ها همه جا هستند. امیدواریم که چشم همیشه ناظر بتواند به دستگیری گروهی از آشپزها در تگزاس کمک کند. در 3 نوامبر، یک خدمه گودال ناسکار، چرخ و ،تیک را از C7 Corvette گرفتند و در کمتر از 60 ث،ه به پایان رسید. غافل از اینکه یک تسلا در پارکینگ همه چیز را ضبط کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.