دزدها دوباره موستانگ های فورد را از کارخانه مونتاژ راک تخت می دزدند

فورد موستانگ ویژه کالیفرنیا 2022


منبع: https://www.motor1.com/news/611965/thieves-steal-ford-mustangs-from-plant/جفری براست، معاون رئیس پلیس وودهاون، به فا، 2 گفت که او معتقد نیست این حوادث یک رویداد جداگانه هستند. او به ایستگاه خبری گفت که فکر می‌کند دزدها به صورت تیمی کار می‌کنند و می‌دانند کجا اه، آسان را پیدا کنند.

سارقان حدود ساعت 2 بامداد روز 13 سپتامبر 12 تا 15 موستانگ جدید را به سرقت بردند و پلیس تاکنون دو مورد را کشف کرده است. فا، 2 دیترویت. این حادثه در کارخانه مونتاژ راک تخت فورد در وودهاون، میشیگان اتفاق افتاد. این سومین سرقت گزارش شده از کارخانه تولید کننده موستانگ است.

20 ع، ها

کارخانه مونتاژ راک تخت اولین سرقت خود را در دسامبر 2021 تجربه کرد. سارقان از یک فورد موستانگ شلبی GT500 برای ضربه زدن به گیت امنیتی استفاده ،د و به سارقان اجازه دادند سه دستگاه GT500 دیگر را بدون آسیب رساندن به آنها ببرند. پلیس آن شب دو خودرو را کشف کرد.

در اوا، آگوست، پلیس نوجوان، را دستگیر کرد که در حال تلاش برای سرقت از یک انبار Stellantis در کارخانه جفرسون نورث این شرکت در دیترویت بودند. کوچکترین آنها 11 ساله بود. بچه‌ها سعی می‌،د مدل‌های دوج چارجر و چلنجر هلکت را بدزدند، که تجربه رانندگی ،ره‌آوری برای رانندگان جوان و بی‌تجربه بود.

سارقان فورد F-150 رپتور را نیز هدف قرار داده اند. در ماه ژوئن، پلیس 13 رپتور را که از کارخانه کامیون دیربورن فورد به سرقت رفته بود، کشف کرد. پلیس نه تنها متوجه شد که خودروها آسیب دیده اند، بلکه برخی از آنها در حالت های مختلف جدا شده بودند. در ماه ژوئیه، سارقان سعی ،د رپتورهای بیشتری را بدزدند، اما پلیس به سرعت پاسخ داد. ماموران با تعقیب یکی از خودروها، چندین نفر را دستگیر و کامیون و یک فورد موستانگ شلبی GT500 سرقتی را کشف ،د.

با کمال تعجب، فورد تنها خودروسازي نبود که در 13 سپتامبر مورد هدف قرار گرفت. با این حال، پلیس معتقد است که آنها به دنبال حداقل پنج یا شش وسیله نقلیه سرقتی هستند. پلیس توانست این دو را پیدا کند اما مظنونان فرار ،د.

دزدی های خودرو همچنان گریبانگیر فورد است و سارقان هفته گذشته با بیش از دوجین موستانگ فرار ،د. این آ،ین مورد از یک رشته سرقت های وقیحانه است که در ماه های اخیر خودروسازان را هدف قرار داده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.