دو شرکت میشیگان 10 میلیون دلار به دلیل فروش دستگاه های شکست آلایندگی جریمه شدند

دستگاه های ش،ت در خودروهای فول، واگن در سال 2015 توسط EPA کشف شد و بزرگترین رسوایی آلایندگی در تاریخ را فاش کرد. این شاهد تحرکات شرکتی متعددی در گروه فول، واگن بود، به‌علاوه شروع سرکوب سراسری EPA علیه چنین دستگاه‌هایی.


منبع: https://www.motor1.com/news/609224/detroit-companies-fined-10-million-diesel/

تاد کیم، دستیار دادستان کل از بخش محیط زیست و منابع طبیعی و، دادگستری (ENRD) گفت: “دستگاه های ش،ت ا،امات انتشار قانون هوای پاک را که از سلامت عمومی و محیط زیست محافظت می کند، از جمله با محافظت از جوامع آسیب پذیر که به طور نامتن،ی تحت تاثیر آلودگی هوا هستند، نقض می کنند.” ایالات متحده قانون هوای پاک را به شدت اجرا خواهد کرد، از جمله ممنوعیت دستگاه‌های غیرقانونی که کنترل‌های انتشار گازهای گلخانه‌ای را دور می‌زنند و به محیط زیست و سلامت عمومی آسیب می‌رسانند.»

این دو شرکت متعلق به نیک، پیکولو هستند که همچنین به دلیل عدم پاسخگویی به درخواست اطلاعات صادر شده بر اساس بخش 208 قانون هوای پاک با جریمه 455925 دلاری جریمه شد. پیکولو همچنین کمی کمتر از 1 میلیون دلار به دلیل نقل و انتقالات متقلبانه در نقض قانون رویه های جمع آوری بدهی فدرال دریافت کرد.

شرکت های مورد بحث عبارتند از Diesel Ops LLC و Orion Diesel LLC – هر دوی آنها 10 میلیون دلار جریمه مدنی پیشنهاد شده اند. ایالات متحده، از طریق آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA)، در سال 2021 شناسایی کرد که این شرکت ها با ساخت، فروش و نصب قطعات پس از فروش موسوم به “دستگاه های ش،ت”، قانون هوای پاک را نقض کرده اند. کنترل ها

فروش آتی دستگاه های ش،ت توسط متهمان نیز دستور دائمی دریافت کرد.

دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه شرقی میشیگان یک حکم غیرقانونی علیه دو شرکت از واترفورد صادر کرده است.

De، S،re مدیر منطقه 5 EPA گفت: «این اقدام پیامی قوی ارسال می کند که فروش و نصب دستگاه های ش،ت بر روی وسایل نقلیه و موتورها قابل تحمل نخواهد بود. “سیستم های کنترل آلاینده در وسایل نقلیه برای محافظت از سلامت عمومی از طریق کاهش آلودگی طراحی شده اند، به همین دلیل است که EPA متعهد است اطمینان حاصل کند که شرکت ها از قانون هوای پاک پیروی می کنند.”

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.