دو چهره فیات

موتور 1 شماره فیات

نتایج مخالف

بخشی از توضیح به دلیل برداشت عمومی است. فیات به دلیل هزینه های کم تعمیر و نگهداری و حضور قوی در سراسر کشور، خودروی ایده آلی برای ،ید عموم مردم برزیل است. در نهایت، به لطف حضور مداوم مدل های جدید، همچنان یک برند باحال محسوب می شود.

موتور 1 شماره فیات

نوآوری، ثبات در عرضه محصول، و ارتباط با نیازهای مصرف کننده، فیات برزیل را به نمونه ای برای بخش های دیگر برند تبدیل کرده است.

از آنجایی که جه، شدن بسیاری از شرکت ها را مجبور به فعالیت در همه جا می کند، برخی از برندهای خودرو سعی می کنند با معرفی مدل های اختصاصی در بازارهای مختلف جه، شوند. در حالی که برخی از برندها در هر کشوری در دسترس نیستند و برخی حتی در یک منطقه متمرکز هستند، ،، که به دنبال ایفای نقش مهم هستند باید در بازارهای بیشتری حضور داشته باشند تا بقای خود را ادامه دهند.

نویسنده مقاله فیلیپه مونوز است JATO Dynamics کارشناس صنعت خودرو.


منبع: https://www.motor1.com/news/613674/italy-vs-،zil-faces-fiat/فیات برزیل در پنج سال گذشته پنج مدل مختلف را روانه بازار کرده است. در واقع، میانگین سنی محدوده برزیل (بدون احتساب ون) 3.4 سال است. در مقابل، فیات ایتالیا شش مدل مختلف را ارائه می دهد که میانگین سنی آنها از سال معرفی به بازار 8.7 سال است.

موتور 1 شماره فیات

وضعیت در برزیل، بزرگترین بازار آن در سال 2021 بسیار متفاوت است. فیات نه تنها یک پیشرو است، بلکه علیرغم کمبود خودروهای شاسی بلند (Pulse و Fastback اخیراً معرفی شدند) و ورود جیپ به این بازار، توانسته است سهم بازار خود را حفظ کند. بازار. امسال سهم بازار فیات در 22 درصد ثابت ماند. پنج سال پیش 13 درصد و در سال 2012 23 درصد بود.

درخواست تجدید نظر کاریوکا

آ،ین باری که بخش ایتالیایی این برند یک مدل کاملا جدید را معرفی کرد در سال 2020 بود که فیات 500e ارائه شد. پیش از آن فیات تیپو و 500 ای، را در سال 2015 معرفی کرد.

اما حضور فیات در اروپا و آمریکای ج،ی بسیار متفاوت است.

تیپو 11 درصد از کل خودروهای سگمنت C را پس از فول، واگن گلف و آئودی A3 به خود اختصاص داد. و در بخش B-SUV که 500X در آن زندگی می کند، در 8 ماه اول امسال توسط فورد پوما و جیپ رنگید پیشی گرفت. در مجموع سهم بازار فیات در بازار خودروهای سواری ایتالیا 14.3 درصد بوده است. پنج سال پیش، در سال 2017، سهم بازار آن 20.1 درصد و 30 سال پیش تقریباً 32 درصد بود.

فیات یک برند تاریخی در اروپا و برزیل بوده است. این شرکت تلاش کرده است تا حضور خود را در بازارهای دیگر مانند ایالات متحده، هند، روسیه و چین گسترش دهد، اما در نهایت بیشتر فعالیت های آن در اروپا و آمریکای ج،ی انجام می شود. سال گذشته، این دو منطقه 97 درصد از فروش جه، آن را به خود اختصاص دادند. اولی 57 درصد و دومی 40 درصد از کل را به خود اختصاص داده است. در سایر نقاط جهان، این برند حدود 36000 دستگاه فروخته است، بدون حضور در چین یا هند.

فیات در سراسر جهان به دلیل تولید خودروهای کاربردی و زیبای کوچک شناخته شده است. حداقل، این موقعیتی است که برند در 20 سال گذشته روی آن کار کرده است. با این حال، تفاوت های زیادی بین درک عمومی در ایتالیا و برزیل، دو بازار بزرگ آن وجود دارد. جایگاه برند نیز بسیار متفاوت است.

در ایتالیا، جایی که فیات 21 درصد از کل خودروها را در سال گذشته به فروش رساند، این برند با روزهای سختی روبرو است. در حالی که پاندا و 500 همچنان در بازار پیشرو هستند و معیاری برای سگمنت A هستند، بقیه محصولات به سختی می توانند با دیگر برندهای اصلی رقابت کنند. این برند زم، که Punto را بازنشسته کرد، بخش B را ، کرد، اگرچه این بخش هنوز 21 درصد از کل ثبت نام ها را تا ماه اوت تشکیل می دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.