دکل باربری 2008 برای فروش به شما امکان می دهد گاراژ خود را در سفر بیاورید

2008 Freightliner Coro،o Motor،me + Haulmark Garage Trailer

24 ع، ها

این کامیون همانطور که گفته شد در اصل یک فریت لاینر Coro،o محصول 2008 است که از موتور دیترویت دیزل نیرو می گیرد. مشخصات این آسیاب اعلام نشده است، اما سیچیو گفت که دکل باید بدون هیچ مشکلی به سرعت 70 مایل در ساعت (113 کیلومتر در ساعت) برسد.

اگر به این دکل علاقه دارید، سیچیو 425000 دلار برای آن درخواست می کند که شامل کل بسته می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/598605/2008-freightliner-coro،o-motor،me-conversion/

اما این کشتی باری Coro،o 2008 به ،وان رهبر یک نژاد ربات های بیگانه دو چندان نمی شود. این یک تبدیل Haulmark است که می‌تواند حتی بزرگ‌ترین موتورخانه‌هایی را که تاکنون دیده‌ایم، مانند کمپر مشتریان Kenworth-Airstream از قبل، کوتوله کند. در واقع، این دکل به قدری بزرگ است که به شما امکان می دهد در تعطیلات خود خانه و تمام ماشین های خود را همراه خود بیاورید.

مانند هر موتورخانه معمولی بزرگ، این دکل دارای اتاق نشیمن، آشپزخانه کامل با یخچال دو در، حمام ایستاده، و اتاق خواب مستر با تخت کوئین سایز است. اگرچه طراحی داخلی قدیمی است، اما اگر به زیبایی نوستالژیک علاقه دارید، این نباید مشکلی ایجاد کند.

نکته برجسته دیگر این تبدیل موتورخانه، تری، 2008 Haulmark 36 فوتی است که همراه با دکل ارائه می شود. این یک گاراژ دو طبقه متحرک است که می تواند حدا،ر دو ماشین را در خود جای دهد. منطقه گاراژ مجهز به ژنراتور Onan 12.5، کمپرسور هوا با پنج قطره، و پشته درب بالابر، دارای چندین مکان ذخیره سازی برای ابزار و یک عرشه مشاهده در طبقه بالا است.

کشتی‌های باربری به خاطر کامیون‌های نیمه تری، عظیم خود که در جاده‌ها تردد می‌کنند، شهرت دارند. وقتی یکی را در جاده می بینید، نمی تو،د آنها را از دست بدهید، به خصوص با این واقعیت که Optimus Prime به آن چیز بزرگ تبدیل می شود.

ناتان سیسیو از عملکرد سیسیو این دکل فریت لاینر 14 ساله را برای فروش گذاشته است در فیسبوک. به گفته او، یک دکل جدید در حال ورود است، بنابراین او مجبور شد برای آن جا باز کند. هر دو کامیون و تری، در شرایط خوبی هستند، در حالی که نمای بیرونی توسط خود سیچیو بسته بندی شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.