دکوراسیون بی نظیر خانه ۲۵ متری

مثلا میتوان دیوارها را با رنگ چوب قهوه ای تیره و روشن ترکیب کرد به طوری این دو با هم آمیخته باشند. طراحی دکوراسیون اتاق خواب این آپارتمان زیبا خلاقانه و متفاوت است و از از ترکیب رنگ های تیره و روشن خاکستری در دیزاین دکوراسیون داخلی اتاق خواب استفاده شده است. به طور مثال اگر شما در طراحی های خود از المان ها و عناصر چوبی قهوه ای روشن یا تیره به کار بردید، می توانید برای کفپوش ها از هاردوو کاملا روشن استفاده کنید. در طراحی تکنیکی به نحوه ساخت عناصر مختلف نما، الزامات حرارتی، ایمنی در برابر آتش سوزی، عایق کاری نما، انتخاب مصالح مناسب، سیستم الکتریکال نما (نورپردازی نما) و سایر موارد پرداخته میشود. شما میتوانید در طراحی خود از چوب هایی با ترکیب رنگ های مختلف استفاده کنید اما این طرحی زمانی خلاقانه جلوه می کند که شما در دکوراسیون خود از چوب های طرح دار استفاده کنید.

به طور مثال تصور کنید میز کنسولی که انتخاب می کنید ، ترکیب رنگی آن دقیقا در کفپوش هاردوود استفاده شده باشد. همچنین شما می توانید از هاردوود و چوب طرحدار برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی استفاده کنید. شما می توانید در این کار از یک طراح داخلی کمک بگیرید تا طرح های ممکن برای فضای خانهی شما را، برایتان مثال بزند. باید توجه داشت که در برخی موارد، ساختمان به خودی خود از خصوصیاتی برخوردار است که کمک می کنند یک فضای سنتی را بهتر ایجاد کنید. از بافت های خانه خود غافل نشوید؛ شما می توانید بافت خاصی را برای دیوارها، مبلمان، بالش ها، ملافه ها و یا مکان های دیگر استفاده کنید تا هنگام ورود مهمانان به درون خانه جلب توجه کنند. برای اینکه بتوانیم فضایی مناسب را با استفاده از این مبلمان در داخل خانه ایجاد کنیم ، توجه به این نکته ضروری است که در انتخاب رنگ این مبلمان و چوب های مناسب این کار توجه شود . در طراحی های بافت دار به طور مثال طراحی دیوار استفاده از سه رنگ مختلف تیره بیشتر از اینکه مدرن باشد کلاسیک است و در خانه های ویلایی کاربرد دارد و برای خانه های آپارتمانی مناسب نمی باشد.

برای مثال همین دیوارپوش آجری را درنظر داشته باشید که چگونه با در اختیار داشتن طرح ها و رنگ های متفاوت میتواند در حالات مختلف دکوراسیون سنتی با بقیه موارد ست شود به گونه ای که امروزه هم در منازل و هم در رستوران ها شاهد استفاده بسیاری از سبک آجری هستیم.البته باید در نظر داشت استفاده از آجر در فضای تجاری و مسکونی شبیه یکدیگر نمی باشد و تفاوت هایی هوشمندانه دارد که بهتر است برای اجرای آن کار را با مشورت یک طراح یا کارشناس متخصص پیش ببرید. چوب یکی از مصالحی است که از گذشته به طور طبیعی در اختیار انسان ها قرار گرفته است . یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی منازل کوچک باید مورد توجه قرار بگیرد توجه به رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی خانه است. در طراحی هایی که در آن چوب به کار برده می شود بهتر است که برای کنسول رنگ تیره، برای میز و صندلی ناهارخوری رنگ روشن در کفپوش اتاق ناهار با رنگی روشنتر از سایر المان های چوبی طراحی شودزیرا با انعکاس نور باعث ایجاد روشنایی بیشتر در فضا می شود.

از هر چیزی که باعث می شود ویلایتان به خانه های روستایی نزدیک شود، بهره بگیرید. به شما پیشنهاد می کنیم که در این نوع طراحی ریسک کنید و از ترکیب هر دو تناژ گرم و سرد چوب در یک فضا استفاده کنید و هراسی از نتیجه آن نداشته باشید. چوب گیلاس رنگ بسیار تیرهای دارد و در برخی موارد برای زیباتر دیده شدن آن یک لایه رنگ طوسی بر روی آن زده میشود. پارکت یکی از موارد استفاده از چوب در فضای خانه است که بسیار نیز پرطرفدار است و گرما و زیبایی را برای خانه به وجود می آورد . لازم به ذکر است این آشپزخانه زیبا ایده هولمز هول یکی از طراحان ماساچوست می باشد. در حقیقت بخاطر همین حضور زیبا و تاثیر گذار چوب است که دیگر نیازی به وسایل دکوری پر هزینه دیگر نیست. آن را با کتاب، مجسمه، انواع لوازم تزیینی، گلدانهای کوچک و غیره پر کنیم! برنده ی چوب بکار رفته در ساخت لوازم منزل به شمار میرود.

کودکانه تهیه کنید جعبه های چوبی رنگی میتوانند کمک بزرگی برای شما به شمار آیند. ما در اینجا چند نکته را بیان کرده که با کمک آن میتوانید آپارتمان های کوچک خود را با هزینه کمتر چیدمان کنید. برای جلوه ای بهینه ، با رنگ های ملایم مانند سفید ، آبی و سبز همراه باشید و همیشه بخاطر داشته باشید که اتاق های روشن تر ، بزرگتر و جذاب ترند. از دیگر فضاهایی که میتوان از چوب برای آن استفاده کرد در راه پله ها یا دیوار های ورودی خانه است یا برای برجسته کردن سطوحی در خانه میتوان از آن استفاده کرد مانند استفاده از چوب برای دیوار پشت تلویزیون . این در صورتی است که درب های ورودی، از جنس چوب مهندسی شده با رنگی کاملا متفاوت ساخته می شود اما در نهایت با وجود تفاوت ،دکوراسیون طراحی شده بسیار شیک و بی عیب و نقص خواهد بود. در این نوع طراحی شما می توانید کفپوش های خود را متفاوت با دیگر المانهای چوبی استفاده کنید و در واقع یکدست نباشند. حالا این دیواری که متمایز است می تواند با طراحی و اجرای سنگ اسلب مناسب متفاوت شود یا اینکه می تواند با اجرای کاغذ دیواری متناسب، متفاوت گردد.

در یک دیوار سینک ظرفشویی و گاز نصب شده و در طرف روبرو، فر و یخچال به صورت توکار در داخل کابینت درب دار قرار گرفته اند، یک آشپزخانه جمع جور و البته بسیار شیک که حتی کوچک بودن آن نیز باعث نشده از طراحی شیک و استایل مدرن و زیبا استفاده نکند. اگرچه این دو واحد در یک ساختمان قرار دارند، اما معمولاً خصوصیات خاص خود را دارند. چند قفسه جلوباز که نورپردازی غیرمستقیم دارند، دسترسی به وسایل ضروری را آسان می کنند. اتاق های لباس یا Walk in closet ها مشکلات چیدمان وسایل در خانه را حل می کنند. برخلاف گذشتهکهچوب بیشتر در دکوراسیون کلاسیک و سنتی بکار میرفت، امروزهچوب با سبک مینیمالیستی و مدرن طرفداران بسیار زیادی پیدا کردهو بیشتر افراد در آپارتمان های مدرن خود ترجیح میدهند بجای استفادهاز کاشی و سرامیک یا حتی پی وی سی، از چوب در قسمت های مختلف خانهخود استفادهکنند.

سعی کنید به جای اینکه تکه های چوب را با یکدیگر تطبیق دهید از قطعات چوب با رنگ های متضاد استفاده کنید. سپس با توجه به اینکه جعفر در زمینه چوب فعالیت می کند و سلیقه بسیار خوبی در این حیطه دارد، من هم مطمئن بودم طرح و دکوراسیون چوبی که آماده می کنم، به بهترین نحو توسط او ساخته می شود. باید دقت کنید که طرح و رنگ چوب تا چه حد با دکوراسیون منزل شما همخوانی دارد. اگر خانه چوبی شما دارای دیوارهای رنگ سفید باشد، ایده خوبی این است که مبلمان چوبی را انتخاب کنید، بنابراین ایجاد یک کنتراست با دیوار سفید به وجودممی آید اما هنوز احساس گرما را منتقل می کند. انواع قالیچه، پادری و کناره نیز دیگر بافته های مورد استفاده در دکوراسیون خانه ایرانی سنتی بوده است که هنوز هم می توانند برای قسمت های مختلف خانه کارایی داشته باشند. اما شما هنوز هم می توانید انتخاب کنید که فقط از سقف کاذب چوبی ساده استفاده کنید و آن را با داشتن خلاقیت در مورد چگونگی استفاده از مواد برای آن، شیک کنید.

چیدمان گل در گلدان و استفاده آن در گوشه و کنار خانه می تواند علاوه بر تاثیر مثبت بر روی دکوراسیون داخلی خانه بر روی روحیه اعضای خانوده نیز تاثیر عالی داشته باشد. چیدمان خانه اگر با در نظر گرفتن وجوه شخصیتی مان انجام شود تأثیر بیشتری در احساسات و مسائل روحی و روانی تک تک اعضای خانواده می گذارد. علاوه بر مسائل عنوان شده ویلا مدرن به هزینه های تعمیر و نگهداری بسیار پایین تری نیازمند است.این ویلا ها به نحوی طراحی می شوند که انرژی کمتری در حین ساخت مصرف کنند و علاوه بر آن تأثیر به مراتب کمتری بر روی محیط زیست می گذارند. احتمالا خیلی از ما وقتی به عبارت طراحی داخلی خانه فکر می کنیم به کلمه هایی چون دکوراسیون داخلی و هماهنگ کردن اجزا و رنگ و بازی با آن ها می رسیم اما بسیاری از این که این کار نیازمند دانش و علم فراوانی است و همه چیز آن سلیقه ای نیست، تعجب می کنند. به طور مثال کفپوش های چوبی کم رنگ، دیوارهای چوبی با رنگ تیره و گرم و استفاده از تخت خواب و کمد چوبی با رنگی میان این دو تناژ به خوبی با هم هماهنگ خواهند شد. با اینکه در این نوع طراحی معمولا رنگ مبلمان و سایر عناصر هم تیره است اما در واقع همچنان رنگ مشکی بر دیگر رنگ ها غالب بوده و این ترکیب به دل بیننده مینشیند و نمایی جذاب را ایجاد می کند.

مختلف خانه را از هم تفکیک می کنند و دیگر نیازی به ساخت دیوار نیست. در این طراحی ها از نرده های چوبی, معماری داخلی آپارتمان مسکونی فلزی و شیشه ایی استفاده می کنند. عده ای نیز خسته از آپارتمان نشینی به سراغ خانه های قدیمی و بزرگتر می روند. تا به اینجای کار ایرادها را بررسی کردیم؛ حال بیایید به سراغ راهکار برویم. امیدواریم با استفاده مناسب از مشاهده این طراحی های زیبا بتوانید دکوراسیون داخلی خانه کوچک خود را با استفاده مناسب از فضاهای خانه، به دوست داشتنی ترین حالت طراحی نمایید. به طور مثال استفاده از این پنل های چوبی برای اتاق خواب ها بسیار مناسب است . از جمله مزیت های این کار می توان به این اشاره کرد که کاربرد متریال چوبی می تواند حس مثبت برگرفته از طبیعت را در فضا القا کند. در طراحی داخلی یا بیرونی دکوراسیون بعضی از منازل و مکان های عمومی از تنه درخت بریده شده برای نشستن یا برای ساخت کتابخانه، میز آرایش، ستون و به عنوان یک دکوراتیو استفاده می کنند که خیلی جالب، دیدنی و نشان از علاقه مندی زیاد انسان ها به طبیعت است. بهترین کار برای ساخت و ساز ویلا نیم پیلوت این است که از یک تیم تخصصی طراحی پلان ساختمان کمک بگیرید تا شما را برای داشتن یک ویلای اختصاصی کمک کنند.

اما با این وجود همچنان شاهد استفاده نادرست از چوب در این طراحی ها هستیم به شکلی که در این طراحی ها ترکیب رنگ چوب ها با یکدیگر همخوانی نداشته و جلوه ی خوبی ایجاد نمی کنند در این مقاله با ما همراه شوید تا چند نوع از ترکیب رنگ چوب با رنگ ها و جنس های مختلف در دکوراسیون داخلی را با هم مورد بررسی قرار دهیم. معمولا چوب های به کار برده شده در این طراحی ها چوب بلوط است و چیدمان آن به شکلی اینگونه جلوه میکند که میز کنسول از درون هاردوود بیرون آمده است. گرمایی کهبا این دیوار ، سقف و کف پوش ها بهفضای داخلی منتقل میشود میل استفادهاز چوب را هر روز بیشتر میکند. مطمئن باشید که استفاده از هر کدام از این دو طرح در صورتی که رنگ ها متفاوت باشد، جلوه ی بسیار زیبایی به نمای داخلی شما خواهند داد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.