رئیس فولکس واگن متعهد به رفع مشکلات اطلاعات سرگرمی از جمله سخت افزار می شود

تنها در VW Golf Mk8، این خودروساز چندین فراخوان برای رفع این مشکل صادر کرده است، حتی تحویل در اروپا را به تعویق انداخته است. مشکل مربوط به سیستم MIB3 است که در ا،ر خودروهای جدید این برند، از جمله مدل‌های ID، یافت می‌شود و توماس شافر، مدیرعامل فول،‌واگن اعتراف کرد که در فرآیند طراحی اشتباهاتی رخ داده است.

فرمان‌هایی با عملکردهای حساس به لمس نیز خارج می‌شوند و با فول،‌واگن تیگوان جدید که انتظار می‌رود سال آینده معرفی شود، شروع می‌شود.

35 ع، ها

فول، واگن گلف R 2022 نسخه ایالات متحده در جاده


منبع: https://www.motor1.com/news/623741/volkswagen-boss-promises-infotainment-fix/شفر قول می‌دهد که فول،‌واگن‌های بعدی از این استراتژی بهره‌مند خواهند شد و عملکرد ی،، در سرتاسر خط تولید به کار خواهد رفت.

صحبت ، با مجله ماشین در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2022، شفر گفت که آنها می‌دانند که در رابطه با اصلاحات نرم‌افزاری چه کاری باید انجام دهند. مدیرعامل جدید که در سال جاری مسئولیت را بر عهده گرفت، اضافه کرد که نسخه 3.0 نرم افزار در اوایل زمستان 2022 از طریق به روز رس، های هوایی عرضه خواهد شد. او نیز گفت مجله ماشین که سیستم های جدید “بسیار سریع تر، با ویژگی های بیشتر” خواهند بود.

جدا از به‌روزرس،‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قریب‌الوقوع، Schäfer همچنین جزئیاتی را در این زمینه ارائه کرد مجله ماشین چگونه VW روی بهبود طراحی رابط کاربری خود کار می کند. این فرآیند شامل کلینیک‌های معمولی است که «افراد تصادفی» در آن شرکت می‌کنند. او استفاده از کارمندان خود را برای این کار ا،اج کرد و آن ها را “غرض ورزی” دانست. او امیدوار است که این کلینیک ها به یک تمرین منظم برای شرکت آنها تبدیل شوند.

خودروهای جدید فول، واگن مورد انتقاد مشتریان و خبرنگاران قرار گرفته است. نه به این دلیل که برای رانندگی یا هر چیز دیگری عالی نیستند، بلکه به دلیل قرارگیری تاخیری و گاهی غیرمنطقی ویژگی‌ها و عملکردها در سیستم اطلاعات سرگرمی.

تعمیرات سخت‌افزاری، از جمله لغزنده‌های خازنی بدون روشنایی برای حجم یا گرمایش، از سال آینده تا سال 2024 ارائه خواهند شد. البته، آنها در جایگزین‌های خود روشن خواهند شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.