رئیس BMW معتقد است نمایشگرهای بزرگ در خودروها به زودی ناپدید می شوند

103 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/629778/big-infotainment-screens-vanish-bmw/

HUD در مفهوم i Vision Dee مزایایی دارد، مطمئناً. دوماگوج دوک، رئیس طراحی BMW گفت: “با فناوری ما، همه افراد داخل خودرو می توانند اطلاعات ی،، را ببینند، حتی افرادی که در عقب هستند.” اخبار خودرو همین اخیرا الیور زیپس به ،ه خود افزود که این سیستم جدید یک “جهش کوانتومی از نظر طراحی، فناوری و پایداری” است و همچنین به خودروهای الکتریکی مبتنی بر Neue Kl،e اشاره کرد.

ما درک بی‌ام‌و را دوست داریم که «اگر برای کار ، با ماشین خود مجبور به نگاه ، به پایین باشید، فکر می‌کنیم این یک اشتباه بزرگ است». اما با توجه به تقاضای رو به رشد برای وسایل نقلیه با نمایشگرهای بزرگتر و بیشتر، ما کاملاً مطمئن نیستیم که صنعت آماده باشد که این روند را تنها در 10 سال آینده کنار بگذارد.

الیور زیپس در یک کنفرانس مطبوعاتی در نمایشگاه CES 2023 گفت که “کاملا متقاعد شده است” صفحه نمایش های بزرگ مبتنی بر کنسول مرکزی به زودی ناپدید می شوند. Zipse آنها را به ،وان یک حواس پرتی بزرگ برای رانندگان می بیند و حتی قو،ن می تواند خودروسازان را مجبور به تغییر طراحی داخلی و کنار گذاشتن نمایشگرها به ،وان یک راه حل کند. زیپس به نمایندگان رسانه ها گفت: «در 10 سال، این از بین رفت.

کانسپت BMW i Vision Dee 2023

اگرچه این یک بی،ه بسیار جسورانه است. به نظر می رسد که BMW می خواهد صنعت را با فناوری جدید نمایشگر هدآپ خود متحول کند، اما ما نمی د،م که مصرف کنندگان چگونه به این فناوری جدید واکنش نشان خواهند داد. اولین کاربرد آن در خودروهای تولیدی با مدل‌های Neue Kl،e که از اواسط دهه شروع می‌شود، عرضه خواهد شد. اولین مدلی که از این نسل جدید به بازار عرضه می شود، یک سدان و یک کراس اوور خواهد بود.

نمایشگاه 2023 Consumer Electronics Consumer Electronics Consumer Electronics S،w میزبان بسیاری از نمایش های هیجان انگیز در بخش فناوری است. BMW با کانسپت i Vision Dee در ، وگاس حضور دارد که به ،وان یک پیش نمایش تکنولوژیکی از نسل بعدی خودروهای الکتریکی این برند عمل می کند. در میان گجت‌های جدید این خودرو، یک نمایشگر بزرگ هدآپ است که تمام عرض شیشه جلو را پوشش می‌دهد. به نظر می رسد BMW در مورد جایگزینی صفحه نمایش های معمولی در اتومبیل های خود با HUD های بزرگ جدی است و مدیر عامل شرکت حتی معتقد است که روزهای صفحه نمایش بزرگ ادغام شده در داشبورد به شماره افتاده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.