راننده بوگاتی میسترال با استفاده از چتر Good Ol’ از باران جلوگیری می کند

طراحی خودرو از بوگاتی Type 57 Roadster Grand Raid الهام گرفته است. همچنین دارای نشانه‌های ظاهری مدرن از برند، مانند چراغ‌های عقب X شکل است.


منبع: https://www.motor1.com/news/670354/bugatti-mistral-driver-with-umbrella-in-the-rain/بوگاتی W16 میسترال رودستر در توکیو، ژاپن

میسترال به طرز عجیبی ،ت است. مطمئناً به نظر نمی رسد که موتور 8.0 لیتری W16 چهار توربو پشت سر راننده غوغا کند. یک احتمال این است که این یک نمونه اولیه است که از یک موتور الکتریکی کوچک برای نیروی محرکه استفاده می کند. این منطقی است زیرا تحویل مشتریان تا سال 2024 آغاز نمی شود. ما شاهد بودیم که بوگاتی در گذشته با خودروی نمایشی La Voiture Noire از چنین تنظیماتی استفاده کرد.

این کاربرد W16 بوگاتی 1577 ، بخار قدرت دارد. زم، که این برند میسترال را معرفی کرد، گفت: “فقط یک هدف می تواند در ذهن داشته باشد: تبدیل شدن به سریع ترین رودستر جهان یک بار دیگر.” مدیر ارشد فناوری بوگاتی ریماک، امیلیو اسکروو ،ن زده است که این خودرو می تواند در حالت حدا،ر سرعت به حداقل 261 مایل در ساعت برسد.

میسترال در هفته خودروی مونتری در سال 2022 عرضه شد. بوگاتی تولید خود را به 99 دستگاه محدود کرد و همه آنها را قبل از رونمایی پیش فروش کرد. هر کدام معادل 5.3 میلیون دلار (5 میلیون یورو) بود.

برای نگاهی دقیق تر به میسترال، این ویدیو را ببینید:

18 ع، ها

پس از رونمایی در کالیفرنیا، بوگاتی میسترال را به یک تور جه، برد. به نمایشگاه این برند در ریاض، ،ستان سعودی رفت. سپس، رودستر به ژاپن رفت. توقف دیگری در ج، فرانسه وجود داشت.

در داخل، نکات باک،ی وجود دارد که شامل تعویض دنده است که شامل آلومینیوم آسیاب شده، لهجه‌های چوب، و مجسمه بوگاتی “فیل رقصنده” در داخل یک قطعه کهربا است. پانل درها دارای روکش چرمی بافته شده است.

بوگاتی میسترال یک رودستر مبتنی بر شیرون است. پس اگر راننده با طوفان باران مواجه شود چه اتفاقی می افتد؟ این شخص یک سقف موقت از چتر مارک بوگاتی ایجاد می کند.

از میان راه حل های ممکن، این بهترین انتخاب به نظر می رسد. چتر بین شیشه جلو و ناسل های عقب تعادل برقرار می کند. راننده کند حرکت می کند، بنابراین هیچ نگر، در مورد باد ، چتر وجود ندارد. همچنین، به نظر می‌رسد که به جای بارش باران، فقط در حال پاشیدن است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.