راننده سابق کن بلاک برای مسابقه با لوسی بلاک در بازگشت به رالی



بسیاری از مردم کن بلاک را از طریق ویدیوهای Gymkhana خود می شناسند، اما او همچنین با کمک راننده کهنه کار ال، جلسومینو، حرفه ای موفق در رالی استیج ساخت. به این ترتیب، طرفداران انجمن رالی آمریکا (ARA) به دیدن شماره 43 در اتومبیل های رالی با نام های Block و Gelsomino روی شیشه ها عادت کرده اند. در حالی که متاسفانه ما 43 را نخواهیم دید، تیم Block/Gelsomino همچنان ادامه دارد. لوسی همسر کن در فصل 2023 ARA با جلسومینو به ،وان راننده کمک خواهد کرد.

لوسی در اینستاگرام اعتراف کرد که “برای یک ث،ه” به فروش همه چیز و انجام دادن فکر کرده است، اما این مدت طول، طول نکشید. او یک مسابقه‌دهنده باتجربه است که سال گذشته با کن در مسابقات انتخابی ARA شرکت کرده بود و دخترشان لیا طبق پست او، یک طرح از قبل برای سال 2023 در دست اجرا بود و او ادامه خواهد داد.

اعلامیه Dirtfish تأیید می‌کند که Gelsomino در سال 2023 به ،وان راننده کمکی به لوسی در ARA می‌پیوندد، اما این تنها تیم Block/Gelsomino نیست که امسال می‌آید. لیا بلاک که سال گذشته اولین بازی خود در ARA را انجام داد، امسال با سوبارو BRZ در رده 2WD مسابقه خواهد داد. کمک راننده او ریانون همسر ال، جلسومینو است، کهنه کار صحنه رالی که با تراویس پاسترانا مسابقه داده است.

لوسی و لیا فصل خود را در دور دوم آغاز خواهند کرد قهرم، سبز APU ARA 2023رالی در چوب ۱۰۰ هکتاری که ۱۷ تا ۱۸ مارس در میسوری برگزار می‌شود. این مکان اولین پیروزی کن بلاک در رالی در سال 2006 بود، و همچنین اولین رالی است که هر سه در آن رقابت ،د، فقط در سال گذشته. دور اول فصل SnoDrift در آتلانتا، میشیگان بود که در 11 فوریه به پایان رسید.

رالی بخش مهمی از زندگی کن بود و این علاقه به این ورزش در تمام خانواده بلاک گسترش یافته است، بنابراین من خوشحالم که این رویداد را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش Dirtfish، مدیر تیم و دوست خانوادگی بلاک، درک دانسی، گفت: “ما بسیار خوشحالیم که تایید می کنیم لوسی و لیا بلاک در مسابقات رالی چوبی 100 هکتاری ماه آینده شرکت خواهند کرد.” همانطور که همه می‌دانند کن هفت بار برنده این رویداد شد – این رویدادی است که جایگاه بسیار ویژه‌ای برای همه ما دارد. رالی بخش مهمی از زندگی کن بود و این علاقه به این ورزش در تمام خانواده بلاک گسترش یافته است، بنابراین من خوشحالم که این رویداد را برگزار خواهیم کرد. همچنین قصد داریم در دورهای باقی مانده ARA شرکت کنیم و مشتاقانه منتظر دیدار با ،، هستیم که این ورزش را در هر رالی کار می کنند.”

کن بلاک در 2 ژانویه در سانحه رانندگی برفی در سن 55 سالگی درگذشت.




منبع: https://www.motor1.com/news/652718/ken-block-former-co-driver-race-lucy-block-ara/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.