راننده فلج شده BMW M2 با مهارت های دیوانه، نوربرگ رینگ را به آتش می کشد

میشا چارودین، یکی از بنیانگذاران و مدیر یک شرکت کرایه اتومبیل پیست تماس گرفت اوج نوربورگ، زم، که یک M2 در پیست از او سبقت گرفت، به طور اتفاقی با ا،ل ملاقات کرد، اما بعداً راننده را دید که روی ویلچر می چرخد. او که مجذوب این بود که چگونه ا،ل موفق به رانندگی کوپه پرقدرت می شود، از او پرسید که آیا می تواند با او در یک دور نوربرگ رینگ سوار تفنگ شود. ا،ل موظف است.

چرا من در مورد نوربرگ رینگ صحبت می کنم؟ خوب، علیرغم دشواری و خطر نسبی که این پیست آلم، دارد، راننده ای وجود دارد که می تواند با سهولت نسبی روی رینگ بپیماید – و او منحصراً با دست رانندگی می کند.

ملاقات کن، ا،ل. او فلج است، بنابراین BMW M2 او به طور ویژه برای رانندگی با دست مجهز شده است.

قبل از رانندگی، ا،ل توضیح داد که چگونه کنترل هایش روی M2 اصلاح شده کار می کند. عملاً دو راه برای کنترل پدال گاز وجود دارد که برای هر دو دست در دسترس است. در همین حال، ترمز از طریق یک اهرم برای دست راست کنترل می شود. از آنجایی که فرمان نیز با دست کنترل می‌شود، اگر این تنظیمات را گیج‌کننده می‌د،د، شما را سرزنش نمی‌کنیم – اما Axel نه.

میشا در حالی که سوار تفنگ ساچمه ای می شد، به وضوح از مهارت های رانندگی ا،ل در حیرت بود – شاید حتی بهتر از آن هایی که قبلاً دیده شده بود. آنقدر که او می خواست ا،ل بخشی از تیم مسابقه او شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/616461/handicapped-bmw-m2-driver-nurburgring/

در مورد اینکه از کدام پدال گاز هنگام رانندگی استفاده کنید، این بستگی به موقعیت دارد، اما واضح است که Axel قبلاً بر آن تسلط داشته است. عملیات دست شلوغ برای درایوهای معمولی کار آس، نیست، چه رسد به اینکه در یک دور داغ در یک مسیر مسابقه خطرناک. این مانع از رانندگی سخت Axel نمی شود، حتی در یک نقطه به سرعت 149 مایل در ساعت (240 کیلومتر در ساعت) می رسد.

نوربرگ رینگ به خاطر گوشه های خائنانه اش معروف شده است، یا بهتر است بگویم بدنام. رینگ جدا از اینکه محل آزمایشی برای چندین خودروساز و برندهای پرفورمنس است، محل وقوع انواع تصادفات است. در واقع، چندین ویدیو در یوتیوب وجود دارد که به جمع آوری این ،ابی ها در جهنم سبز اختصاص دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.