راننده فولکس‌واگن گلف GTI در مسابقات داغ نوربرگ رینگ به حداکثر حد خود می‌رسد

برای ثبت، نام راننده فیلیپ است و او با یک فول، واگن گلف 7 GTI در پیست می چرخد. با این حال، این یک GTI موجود نیست – ترمزها و سیستم تعلیق ارتقا یافته اند و نگاهی اجمالی به داخل کابین یک قفس پر را نشان می دهد که مقدار کمی تزئینات فیبر کربنی ندارد. فیلیپ می‌گوید که این خودرو به وضوح برای کنده‌کاری گوشه‌ها تنظیم شده است و فیلیپ می‌گوید که موتور چهار سیلندر توربوشارژ GTI به حدود 370 ، بخار افزایش یافته است.

و خیلی وارد می شود. ما همچنین می بینیم که هات هاچ به سرعت 145 مایل در ساعت (234 کیلومتر در ساعت) می رسد، اما این دور در مورد سرعت خالص نیست. فیلیپ در بخش‌های سخت‌تر مسیر نمادین، به‌ویژه در نیمه پشتی بین دو، سرعت بسیار ثابتی دارد. چرخ فلک ها. نتیجه یک زمان پل تا دروازه‌ای است که کمتر از هشت دقیقه است، و او مقداری دریچه گاز را قبل از دروازه‌ها رها کرد. همچنین، حتی یک ماشین تمام دور او را رد نکرد.

لازم نیست منتظر بم،م تا دور به پایان برسد تا این تصمیم را بگیریم. یک دوربین داخل خودرو واکنش‌های شارودین را در طول دویدن ثبت می‌کند، و در حالی که او در ابتدا کمی خسته به نظر می‌رسد، به سرعت در اولین منطقه ترمز سخت تغییر می‌کند. هوهن راین. کاهش سرعت باعث ایجاد یک خطای دمپر در مغز الکترونیکی VeeDub می شود که کنترل پایداری را برای بقیه دور درگیر می کند.

پایبندی به خط مسابقه در نوربرگ رینگ آلمان در بهترین شرایط آسان نیست. قطع ، اپ، ها مانند یک رئیس قطعا آسان نیست، هرگز مهم نیست که این کار را در طول یک جلسه آهنگ باز انجام دهید. درایور موجود در ویدیوی بالا این کار را بسیار آسان می کند.

او این را به میشا شارودین می گوید که مطمئناً با نوربرگ رینگ غریبه نیست. کانال یوتیوب او پر از اکشن در اطراف Nordschleife است، و فیلیپ دوستی است که او نیز یک یا دو چیز در مورد آهنگ می داند. علاوه بر این، به نظر می رسد که فیلیپ از آ،ین ملاقات آنها چیزهایی را یاد گرفته است، زیرا Charoudin در پایان مسابقه کاملاً تحت تأثیر قرار می گیرد.

دوستان اینگونه جهنم سبز را رام می کنید.


منبع: https://www.motor1.com/news/626459/vw-golf-driver-pushes-limit-nurburgring-lap/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.