راننده هوندا سیویک به طور تصادفی با مرد بی حرکتی که روی کاپوت است از آنجا دور می شود

ما چشم و گوش خود را برای هر گونه پیگیری در این صحنه واقعاً عجیب باز نگه خواهیم داشت. در ضمن، همه در آنجا ایمن بم،د.


منبع: https://www.motor1.com/news/615078/،nda-civic-driver-drives-away-man-on-،od/

مطمئناً چیزی است که شما هر روز نمی بینید، و متأسفانه، ما نمی تو،م اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع پیدا کنیم. WJLA گزارش می دهد که ب، هرگز به پلیس اطلاع نداده است و هیچ گزارش دیگری مبنی بر رانندگی وسایل نقلیه در منطقه DC با ،ی که در جلو پراکنده شده است وجود ندارد. ما نمی‌تو،م صدایی به جز حرکت ب، در این ویدیو بشنویم، بنابراین هیچ راهی وجود ندارد که بد،م آیا این یک دعوای خانگی، تلاش برای سرقت یا حمله، یک شوخی در ش،ه‌های اجتماعی، یا نوع دیگری از دیوانگی بوده است. کافی است بگوییم، رانندگی با ،ی که دراز کشیده است هر جا در بیرون ماشین ایده خوبی نیست.

اکتبر به این م،ی است که هالووین در حال آمدن است، و معمولاً حداقل یک یا دو اتفاق عجیب در زندگی روزمره مردم رخ می دهد. مسلماً، این موقعیت‌ها معمولاً ماهیت بی‌گناهی دارند، مانند همسایه‌های شما که لباس چاشنی پوشیده‌اند و اوبر را به مهم، می‌برند. حادثه ای که در اینجا مشاهده می شود، به وضوح آن حال و هوای معصومانه را ندارد، و صادقانه بگویم، پشت سر آن داستان چند، وجود ندارد.

این بود که ب، شروع به ضبط این حادثه کرد و ی،ی وقتی راننده تصمیم گرفت با مردی که هنوز سوار ماشین بود به بیرون برود. پست توییتری او در بالا حاوی این ویدیو است که مرد را بدون حرکت روی کاپوت و شیشه جلوی یک سیویک نسل نهم نشان می دهد. راننده به آرامی خود را به خیابان می کشد، قبل از اینکه به یک تقاطع نزدیک بپیچد، کمی م، کند، به راست بپیچد و به راه خود ادامه دهد – زیورآلات کاپوت انسان و همه چیز. این ویدئو در حالی به پایان می رسد که ماشین از دید خارج می شود.

در بعدازظهر 5 اکتبر، کاربر توییتر پل ب، مردی را دید که ظاهراً روی کاپوت هوندا سیویک روبروی خانه اش در واشنگتن دی سی خوابیده یا بیهوش شده است. به گزارش WJLA News، این صحنه حدود 20 دقیقه ادامه داشت تا اینکه مرد از ماشین پیاده شد و شروع به لگد زدن کرد. ب، در صحبت با WJLA News می گوید که در آن لحظه مشخص بود که یک راننده داخل ماشین است. مشخص نیست که آیا راننده تمام مدت در آنجا بوده است یا خیر.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.