راننده 75 ساله به آرزویش رسید و با نیسان GT-R خود به سرعت 200 مایل در ساعت رسید.

ما به طور کامل از تمام ارتقاءها استفاده نمی کنیم، اما موتور نیسان کاملاً بازسازی شده است، از میل لنگ گرفته تا توربوشارژرها. او ،ن می زند که موتور حدود 1200 ، بخار قدرت دارد و برای مدیریت این نوع رانش، گیر،س نیز به طور کامل ارتقا یافته است. بنابراین بله، کاملاً قادر به سرعت است دور فراتر از آن رؤیت پورشه که نیم قرن پیش داشت.

به نظر می رسد بری به سرعت علاقه دارد. از همان اوایل شروع شد که او تصادفاً یک پورشه 911 اولیه را دید – و شنید. ظاهراً این میل درونی به سرعت را بیدار کرد، تمایلی که با وجود گذشت بیش از 50 سال از آن برخورد پورشه، به وضوح کاهش نیافته است. نیسان GT-R 2012 او قطعاً قادر است این خواسته را برآورده کند، حتی در تریم خالص کارخانه ای، که البته اینطور نیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/608750/75-year-old-driver-dream-200mph-nissan/شما با پیر شدن سرعت خود را کاهش نمی دهید. پیر میشی چون سرعتت کم میشه اگر ما را باور ندارید، ۱۱ دقیقه را صرف تماشای ویدیوی بالا کنید. اشکالی ندارد، می تو،م صبر کنیم.

بری در ابتدای ویدئو گفت: “فکر می کنم وقتی پیر شدم، باید کمی سرعتم را کاهش دهم.” اما من مطمئن نیستم که چه زم، این اتفاق خواهد افتاد.

برای درک کامل عملکرد، بری به فرودگاه بین المللی آپینگتون در آفریقای ج،ی رفت. او با داشتن یک باند بسیار طول،، در نهایت یک آیتم فهرست سطلی را که ما گمان می‌کنیم تقریباً هر چرخ دنده‌ای دارد را بررسی کرد. با داشتن فضایی برای دویدن، او موتور اصلاح شده GT-R را آزاد کرد و پایش را تا 200 مایل در ساعت و بالاتر نگه داشت. ما در نهایت سرعت 351 کیلومتر در ساعت را در تله متری می بینیم که 218 مایل در ساعت است.

این بری است، یک مشتاق قانونی که با یک هوندای معمولی حرکت می کند. با توجه به رفتار آرام او، هرگز مشکوک نخواهید شد که خودروی دیگر او یک نیسان GT-R اتانول سوز باشد. چند دقیقه ابتدایی ویدیو این تصویر را تقویت می کند و یک آقای مسن را نشان می دهد که با کمک عصا از سیویک خود خارج می شود. او با آرامش در خانه اش حرکت می کند، با دوربین درباره یک سفر جاده ای قریب الوقوع صحبت می کند و در عین حال فکر می کند که روزی دوست داشتنی برای رانندگی است. در نهایت، او به قفسه کتاب می رسد که در آن دو مجموعه کلید وجود دارد: یکی برای هوندا، دیگری برای GT-R. شما بهتر می د،د که او کدام مجموعه را می گیرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.