رعد و برق ایجاد باران جرقه در پارکینگ تیم نسکار را ببینید



رعد و برق نیروی باورن،ی طبیعت است. به نظر می رسد در نحوه سفر، خم شدن و قوس شدن در سراسر آسمان زنده است. هنگامی که به زمین برخورد می کند، برق کورکننده ایجاد می کند، ماده تبخیر می کند، باعث انفجار درختان و ،د شدن سنگ می شود. اما وقتی به ف، برخورد می‌کند، می‌تواند جرقه‌هایی را به همه جا بفرستد، مانند موردی که در این ویدیو وجود دارد.

این اعتصاب که در پارکینگ JR Motorsports در مورسویل، کارولینای شمالی ضبط شد، در ساعت 9:24 صبح روز چهارشنبه ژانویه رخ داد. سه کامیون، از جمله شورولت سیلورادو، فورد سوپر دیوتی و رام، همراه با یک SUV در پشت پارکینگ قرار دارند. ناگهان یک رعد و برق با اندازه قطب تلفن به گوش می رسد و جرقه ها در همه جا پرواز می کنند.

تشخیص اینکه چه چیزی ضربه خورده سخت است. بر اساس این ویدئو، صاعقه به نرده ف،ی و تری، سیلورادو در پشت پارکینگ برخورد کرد. فواره های جرقه در همه جا می پاشند، و در حالی که به نظر می رسد ا،ر وسایل نقلیه دست نخورده فرار می کنند، Chevy چندان خوش شانس به نظر نمی رسد. هنگامی که جرقه ها پاک می شوند، چراغ های جلو روشن می شوند که به نظر می رسد با برق رعد و برق کار می کنند.

رعد و برق یک نمایش نوری باورن،ی ایجاد می کند، اما همچنین کشنده است و می تواند باعث آسیب شدید شود. سال گذشته یک اعتصاب باعث سوختن بیشتر یک فورد سوپر دیوتی در طوفان جولای در کارولینای ج،ی شد. در ماه اوت، صاعقه با درختی در پارک لافایت روبروی کاخ سفید برخورد کرد و دو نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند. در مورد حصار در JR Motorsports، الکتریسیته تمام محیط حصار را طی کرد و یک نمایش نور در دروازه جلو ایجاد کرد.

بهترین راه برای جلوگیری از برخورد صاعقه، ماندن در خانه است. اگر در بیرون در طوفان رعد و برق گرفتار شدید، از درختان، مزارع باز و ارتفاعات دوری کنید. از هر گونه اجسام بلند دوری کنید و تا حد امکان از آب دور بم،د. طبق گزارش NOAA آزمایشگاه ملی طوفان‌های شدیدرعد و برق بین 100 میلیون تا 1 میلیارد ولت تولید می کند و اجسام را تا بیش از 18000 درجه فارنهایت گرم می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/631228/lightning-creates-sparks-in-parking-lot/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.