رقابت BMW X3 M با پورشه ماکان GTS در مسابقات آفرود

58 ع، ها

چالش‌های دیگر فاصله شاسی‌بلندها از زمین، ،بندگی، زوایای نزدیک شدن و ،وج و حرکت سیستم تعلیق را آزمایش می‌کنند و دوره نهایی تمام قابلیت‌های آنها را آزمایش می‌کند. این دو SUV برای امتیازاتی که به آ،ین رقابت می روند، مساوی هستند. در حالی که پورشه نسبت به BMW نزدیک‌تر به زمین حرکت می‌کند، چالش نهایی و مسابقه کلی را با یک امتیاز برنده می‌شود.

BMW X3 M و Porsche Macan GTS خودروهای SUV اسپرتی هستند و بعید است که ا،ر مالکان شاسی بلندهای خود را خارج از جاده ببرند. با این حال، اگر مسیر گرد و غباری خود را به یکی از آنها نشان دهد، هر دو ماشین‌های آفرود کاملاً توانمندی هستند که برای پیمایش زمین مشکلی ندارند. نشان M و بر،ب GTS قابلیت آفرود آن‌ها را کاهش نمی‌دهند، اما شاسی‌بلندهای ارزان‌تری هم وجود دارند که می‌توان در آفرود سوار شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/616140/x3-macan-off-road-race/

BMW X3 M Compe،ion و Porsche Macan GTS شاسی بلندهایی هستند که معمولاً آنها را در مسیرهای غبارآلود خارج از منزل پیدا نمی کنید. با این حال، یک جدید کارواو این زوج در حال پیمایش مجموعه ای از چالش های سخت خارج از جاده هستند تا مشخص کنند کدام یک در کارهای معمولی SUV بهتر است.

مسابقه با یک مسابقه درگ سربالایی شروع می شود. هر دو از کنترل پرتاب استفاده می کنند، اما بی ام و سریعترین راکت از تپه بالا می رود و اولین برد خود را به ارمغان می آورد. در مرحله بعدی یک مسابقه در سراشیبی است تا ببینیم کدام یک از سیستم های تپه من، SUV ها بهتر است. در این رقابت کندترین SUV برنده می شود و آن پورشه است. زمان بیشتری طول کشید تا کنترل من، ب ام و در تپه درگیر شود و سریعتر از ماکان از تپه پایین بیاید.

BMW دارای موتور شش سیلندر خطی 3.0 لیتری توربوشارژ دوقلو این خودروساز است. 510 ، بخار (380 کیلووات) و 479 پوند فوت (650 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این موتور هر چهار چرخ را از طریق یک گیر،س هشت سرعته اتوماتیک به حرکت در می آورد و وزن آن را به 4431 پوند (2010 کیلوگرم) می رساند.

BMW X3 M Compe،ion (2021)

پورشه دارای یک موتور 2.9 لیتری توئین توربو V6 با قدرت کمتر است. 440 ، بخار (328 کیلووات) و 405 پوند فوت (550 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. دارای گیر،س هفت سرعته است که قدرت را به هر چهار چرخ هدایت می کند. این خودرو از BMW س، تر است و 4321 پوند (1960 کیلوگرم) وزن دارد. با این حال، فاصله بسیار کمتری از سطح زمین در 6.9 اینچ (177 میلی متر) دارد. ب ام و 8.1 اینچ (206 میلی متر) است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.