رقص برفی جدید مرسدس-AMG GT کوپه اسپید جلوی دوربین


منبع: https://www.motor1.com/news/657348/new-mercedes-amg-gt-spied-video/ع، جاسوسی مرسدس-AMG GT کوپه PHEV

نسل جدید خودروی اسپرت را چه زم، خواهیم دید؟ هنوز تاریخ عرضه رسمی اعلام نشده است، اگرچه ما معتقدیم که در سه ماهه دوم یا سوم سال جاری وارد بازار خواهد شد و احتمالاً به ،وان مدل 2024 در ایالات متحده به فروش می رسد.

نسل بعدی مرسدس AMG GT کوپه یکی از بدترین رازهای پنهان صنعت خودرو است. ما نمونه‌های اولیه آزمایش خودروهای اسپورت را در چندین مورد جاسوسی کرده‌ایم و امروز، یک کلیپ 3:20 دقیقه‌ای داریم که نشان می‌دهد یک ماشین آزمایشی زرد رنگ در حال دور زدن روی دریاچه یخ‌زده در اسکاندیناوی است. در نهایت به نظر می رسد این فیلم تایید می کند که یک موتور V8 برای AMG GT جدید در دسترس خواهد بود.

AMG GT کوپه جدید جدا از سقف سخت، با تعدادی تغییرات طراحی خود را از SL متمایز خواهد کرد. نمای جلو به احتمال زیاد دارای چراغ‌های جلو متفاوت و جلوپنجره اصلاح‌شده در مقایسه با رودستر و همچنین سپر اصلاح‌شده است. یک تغییر بزرگ نسبت به مدل قبلی خود تغییر به طرح کابین 2+2 است، مشابه آنچه SL ارائه می دهد. AMG GT فعلی تنها دو صندلی دارد.

اگرچه یک V8 در یک خودروی پرفورمنس از مرسدس تعجب آور نیست، حتی با محصول جدید هیب، چهار سیلندر از بخش AMG. با این حال، سوال بزرگ بعدی این است که این آسیاب چند پونی دارد. ما گمانه زنی هایی در مورد فشردن مرسدس-AMG از موتور 4.0 لیتری توئین توربوشارژ V8 از AMG GT 63 SE Performance در کوپه شنیده ایم که می تواند قدرتی بیش از 800 ، بخار به آن بدهد. این عدد تنها یک فرض است که بر اساس حدا،ر قدرت عملکرد چهار در و این واقعیت است که ما از AMG GT با درگاه های شارژ جاسوسی کرده ایم.

آنچه در زیر کاپوت وجود دارد بزرگترین رمز و راز پیرامون مدل جدید بوده است. ما همه چیز را شنیده ایم، از یک موتور 4.0 لیتری برقی گرفته تا یک توربو چهار با یا بدون هیبریداسیون. گزینه های دوم هنوز مستثنی نیستند، اما نمونه اولیه در این ویدیوی جدید برای ما بسیار شبیه به یک خودروی V8 به نظر می رسد. غرش هشت سیلندر گلوگاهی اشتباهی وجود ندارد و باید منتظر بم،م و ببینیم چه پیشرانه های دیگری قرار است ارائه شوند.

17 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.