رم 1500 REV 2025 در تبلیغ Super Bowl به عنوان اولین پیکاپ EV برند معرفی شد

مایک کووال جونیور، مدیر عامل برند Ram – Stellantis

این بیشتر شبیه یک نسخه الکتریکی شده از وانت 1500 فعلی رم به نظر می رسد، اگرچه این بد نیست زیرا فورد با استفاده از دستور العمل مشابه برای F-150 Lightning خود موفق شده است. با نگاهی به Ram 1500 REV، به نظر می رسد که برخی از پانل های بدنه جانبی با کامیون مجهز به ICE مش، است، در حالی که ،مت های جلو و عقب دارای جزئیات منحصر به فردی هستند.

2024 Ram 1500 REV بیرونی جلو با دید سه چهارم رانندگی

16 ع، ها

پس از معرفی جه، مفهوم 1500 Revolution BEV در نمایشگاه CES 2023 در ماه گذشته، Ram Trucks با رونمایی از پیکاپ الکتریکی تولیدی خود، 1500 REV، در تبلیغات Super Bowl، همه را شگفت زده کرد.

از جمله چراغ‌های جلو با امضای LED خاص که یادآور مطالعه 1500 Revolution BEV، حروف رم روشن روی جلوپنجره مصنوعی، چراغ‌های عقب L شکل و سپرها و کاپوت عضل، هستند.

این آگهی تجاری همچنین نگاهی اجمالی به فضای داخلی، به ویژه داشبورد، نشان می دهد که ارتباط واضحی با کامیون فعلی رم 1500 گازسوز نشان می دهد. کنسول مرکزی و صفحه نمایش لمسی بزرگ UConnect بسیار شبیه به هم به نظر می رسند، اگرچه این کامیون با باتری دارای صفحه نمایش برای سرنشین جلو نیز می باشد – این ویژگی اخیراً در جیپ های لو، دیده می شود.

برند Ram قبلاً بخش پیکاپ تراک‌ها را بازتعریف کرده است و بار دیگر با Ram 1500 REV کاملاً جدید این کار را انجام خواهد داد. ما معتقدیم که طیف من،ی از راه‌حل‌های پیشرانه را به مشتریان خود ارائه می‌کنیم و Ram 1500 REV اولین خودرو در خط تولید خواهد بود. راه‌حل‌های برقی‌شده که به خط تولید کامیون‌های برنده جوایز کنونی ما اضافه می‌کند. ما در یک سفر هیجان‌انگیز برق‌سازی هستیم که شاهد آن خواهیم بود که رم رقابت را در مناطقی که مشتریان بیشتر به آن‌ها اهمیت می‌دهند، پشت سر می‌گذارد: برد، بار، ،سل و زمان شارژ.

Ram همچنین اعلام کرد که رزرو مشتری برای 1500 REV اکنون در RamREV.com با یک بار هزینه 100 دلاری قابل استرداد باز است. مصرف‌کنندگان می‌توانند از طریق برنامه Rev Insider+ مکان خود را برای پیش‌سفارش وسیله نقلیه ایمن کنند، این برنامه همچنین امتیازاتی مانند دسترسی انحصاری به رویدادها، اخبار و اطلاعات مربوط به Ram 1500 REV را باز می‌کند.

Ram 1500 REV با بازی در تبلیغات تلویزیونی Big Game 60 ث،ه ای این برند که به طور غیرعادی “برق زودرس” نامیده می شود (در بالا تعبیه شده است)، کاملا شبیه نسخه تولیدی 1500 Revolution BEV Concept نیست.

متاسفانه، Ram هیچ مشخصاتی از 1500 REV ارائه نکرده است. باید دید که آیا بر اساس پلتفرم STLA Frame مبتنی بر BEV است یا خیر. این شرکت اعلام کرد که این پیکاپ الکتریکی در سال 2024 وارد تولید می شود و اوا، سال آینده به نمایندگی ها خواهد رسید. این احتمالاً به این م،ی است که برای اولین بار در سال 2025 عرضه خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/652097/2025-ram-1500-rev-debut-super-bowl-commercial/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.