رندرهای رنو اسپیس بر اساس تصاویر جاسوسی اخیر، شاسی بلند بزرگ را تصور کنید

با توجه به اینکه E،e در حال حاضر بدنه تولیدی خود را بر تن کرده است، می‌تو،م مدل جدید را در نمایشگاه خودروی پاریس ببینیم، در غیر این صورت، عرضه اولیه آن در اوایل سال 2023 قابل قبول است.


منبع: https://www.motor1.com/news/613747/renault-e،e-rendering-spy-s،ts/

اگرچه پایان مینی ون اسپیس و ورود شاسی بلند بزرگ اسپیس در حال حاضر تایید نشده است. گزارش‌هایی که از این حدس و گمان حمایت می‌کنند به چند سال پیش بازمی‌گردد، به‌ویژه با استناد رویترز به منبعی از داخل رنو. بر اساس آن گزارش، اسپیس و تلیسمان هر دو در بستر مرگ زندگی می کنند. Talisman در اوایل سال جاری به تولید خود پایان داد تا جای خود را به SUV ها بدهد، بنابراین اگر E،e دنبال شود، تعجب نخواهیم کرد.

در مشاهده اخیر، یک نسخه بزرگتر از رنو استرالیا در حالی که راننده در حال صرف ناهار در اسپ،ا بود، دستگیر شد. نمونه اولیه خالدار، که پوشش سنگینی بر تن داشت، بدنه بزرگتری برای قرار دادن ردیف سوم داشت. اعتقاد بر این است که این E،e بعدی است، و دوستان ما از دوچرخه تصور کنید بدون استتار چه شکلی می شود.

اگر E،e واقعاً به یک SUV بزرگ مبتنی بر Austral تبدیل شود، ما انتظار داریم همان ساختار کراس اوور کامپکت را داشته باشیم. شایان ذکر است، Austral با پیشرانه های بنزینی هیب، ملایم و فول هیب،، با حدا،ر 200 ، بخار قدرت و امکان انتخاب بین گیر،س های شش سرعته دستی یا X-Tronic اتوماتیک عرضه می شود.

E،e از دهه 80 به ،وان یک MPV یا مینی ون بزرگ یکی از اعضای اصلی خط تولید رنو بوده است. با این حال، به نظر می‌رسد که نسخه بعدی تغییر بدنه را پشت سر خواهد گذاشت – این در صورتی است که گزارش‌ها درست باشند.

رندر غیر رسمی رنو اسپیس
رندر غیر رسمی رنو اسپیس

اگر این آشنا به نظر می رسد، خوب، به این دلیل است که رندرها اساساً رنو استرال جدید هستند اما دارای ،مت های عقب بزرگ شده برای مطابقت با ع، های جاسوسی هستند. به نظر ما، این کار بسیار شبیه رابطه بین پژو 3008 و 5008 است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.