رندر انحصاری نسل بعدی BMW سری 5، طراحی مجدد سدان را پیش بینی می کند

رندر طراحی عقب خودرو را به تصویر نمی کشد. با این حال، به نظر می‌رسد که ع،‌های جاسوسی نشان می‌دهند که 5er دارای چراغ‌های عقب منحصربه‌فردی است – واحدهای دو نوار عریض که می‌توانند متصل شوند. اگرچه پیچیدگی Hofmeister باقی خواهد ماند، اما تسلیم روند فعلی BMW خواهد شد و دستگیره‌های درب هم سطحی دریافت می‌کند. هر نسخه سری 5 احتمالاً دارای ویژگی‌های طراحی منحصربه‌فردی است که تریم را از سایرین در خط متمایز می‌کند. خودروهای M Sport نسبت به M5 تمام عیار یا i5 برقی تهاجمی کمتری به نظر خواهند رسید.

با این حال، قبل از ورود M5، یک پلاگین 5er دیگر به نام M560e معرفی خواهد شد که حدود 550-600 ، بخار (410-447 کیلووات) تولید می کند. جزئیات مربوط به باتری و تنظیم موتور الکتریکی I5 همچنان یک راز باقی مانده است، اما این خودروساز احتمالاً چند پیکربندی را ارائه خواهد کرد.

ب ام و سری 5 جدید را با پیشرانه های مختلف از جمله تمام برقی عرضه خواهد کرد. با این حال، i5 کاملاً شبیه به سایر مدل‌های خط تولید خواهد بود، زیرا از همان معماری CLAAR استفاده می‌کند که همتایان خود با موتورهای گازی، دیزلی و هیب، استفاده می‌کنند.

با توجه به اینکه طراحان BMW رویکرد محافظه‌کارانه‌ای را در طراحی مجدد به کار می‌برند، سری 5 تفاوتی اساسی با خودروی فعلی ندارد. این خودرو دارای یک جلوپنجره کلیوی باریک است که در کنار آن چراغ‌های باریک‌تر و عقب‌گرد قرار دارد. ورودی‌های نازک در ،مت‌های بیرونی سپر قرار گرفته‌اند و یک بازشوی زیرین زاویه‌دار بین آن‌ها وجود دارد.

سری 5 انواع مختلفی از پیشرانه ها از جمله موتورهای دیزلی را در خود جای می دهد. M5 دارای یک مجموعه هیب، پلاگین است که می تواند 644 ، بخار قدرت (480 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور ارائه دهد. همین پیشرانه در XM نیز وجود دارد که می تواند تا 750 ، بخار (559 کیلووات) تولید کند.

رونمایی از ب ام و سری 5 جدید قریب الوقوع است. ع،‌های جاسوسی اخیر نشان داده‌اند که خودرو لایه‌های استتاری خود را از دست داده و بهترین نگاه ما را به مدل ارائه می‌کند. رندر جدید و غیررسمی ما در بالای پوسته‌ها پوشش‌های بیشتری را در خود جای داده است و پیش‌نمایش این است که سدان لو، در اوایل سال آینده چه شکلی می‌تواند داشته باشد.

جدید BMW سری 5 (2023)، رندر Motor1.com

ما انتظار داریم که سری 5 جدید در اوایل سال 2023 با پوشش الکتریکی i5 در تابستان آینده رونمایی شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/622548/next-gen-bmw-5-series-rendering/

4 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.