رندر سدان کلاس جدید BMW 2025 آینده الکتریکی برند را پیش بینی می کند

تغییر قابل توجه دیگری در قالب بسته باتری خواهد بود. باتری های جدید عملکردی ساختاری برای کل بدن خواهند داشت و گفته می شود که 30 درصد چگالی انرژی بالاتر و 50 درصد هزینه تولید کمتری نسبت به مدل های فعلی دارند. ب ام و با ظرفیت 75 تا 150 کیلووات ساعت برق، حدا،ر برد 621 مایل (1000 کیلومتر) را هدف قرار داده است. این خودرو همچنین دارای موتورهای عقب و چهار چرخ محرک و سنکرون خواهد بود که بازدهی 97 درصدی را به دست می آورد.


منبع: https://www.motor1.com/news/652029/2023-bmw-neue-kl،e-sedan-rendering/

از سال 2025، BMW تولید خودروهای Neue Kl،e را در دبرسن، مجارستان و بعداً در کارخانه اصلی خود در مونیخ آغاز خواهد کرد. مرکز تولید سن لوئیس پوتوسی تولید خودروهای Neue Kl،e را در سال 2027 آغاز خواهد کرد.

Neue Kl،e به معماری 800 ولتی مجهز خواهد شد که امکان شارژ سریع و برد 48 کیلومتر را تنها در یک دقیقه فراهم می کند. از نظر قدرت، این پلت فرم حدا،ر 1341 ، بخار (1000 کیلووات) و حدا،ر چهار موتور الکتریکی را پشتیب، می کند که آن را به پایه ای عالی برای یک M با کارایی بالا تبدیل می کند.

اولین مدل Neue Kl،e یک سدان خواهد بود که به بخش رقابت سری 3 فعلی راه می‌یابد. رندر غیررسمی ما سعی می‌کند پیش‌بینی کند که این مدل چگونه خواهد بود، که به شدت از i Vision Dee الهام گرفته شده است. مفهومی که در CES در ، وگاس در ژانویه 2023 فاش شد.

مینیمالیسم و ​​پایداری در خط مقدم Neue Kl،e خواهد بود. کابین خلبان برای به حداقل رساندن حواس پرتی در حین رانندگی ساده می شود و تمرکز روی کنترل صدا و اشاره خواهد بود. BMW همچنین تعهد خود را به مواد پایدار و سازگار با محیط زیست، از جمله روکش ها و پارچه ها افزایش خواهد داد.

یکی از راه حل های گفته شده، «ش،ه رادیاتور» جدید است. انتظار می‌رود که اولین مدل Neue Kl،e دارای نمای جلویی نوآورانه‌تر با چراغ‌های جلو باریک LED باشد که در جلوپنجره ادغام شده‌اند. انتظار می رود که شکل خودرو زاویه ای و مربعی باشد و آیرودینامیک نقش مهمی را ایفا کند.

آینده بی ام و با ورود پلتفرم جدید، Neue Kl،e، در شرف تغییر بزرگی است. این پلت فرم جدید در سال 2025 معرفی خواهد شد و به ،وان پایه ای برای تمام مدل های آینده تولید شده توسط خودروساز باواریایی عمل خواهد کرد. این معماری انقلابی آماده است تا طراحی، فناوری و کارایی راندمان برند را تغییر دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.