رندر سه بعدی فورد موستانگ 2024 مدل نسل بعدی پارک شده در کنار جاده را تصور می کند

برای شروع، نشان ارتقا یافته GT Performance روی درب صندوق وجود خواهد داشت، در حالی که نشان پونی و V8 باشکوه در مدل نسل بعدی حفظ خواهند شد. اولین مسابقه همچنین با مسابقه لباس برای “بهترین دهه استنگ” که بخشی از ازدحام – یک سفر دریایی برنامه ریزی شده توسط فورد از دفتر مرکزی Blue Oval در دیربورن به مرکز شهر دیترویت.

عرضه نسل بعدی فورد موستانگ به زودی انجام می شود. اما تا به حال، به جز تیزرهایی که منتشر شد، هنوز جزئیات مشخصی در مورد طراحی این مدل نداریم.

6 ع، ها

فراتر از حدس و گمان، فورد قبلاً برخی اطلاعات ملموس را در مورد موستانگ 2024 بر اساس تیزرهایی که قبلاً منتشر شده به اشتراک گذاشته است.


منبع: https://www.motor1.com/news/608244/2024-ford-mustang-3d-rendering/

Stampede دعوتی آشکار از صاحبان موستانگ است که پیشروی برای اولین نسل هفتم خواهد بود. راه اندازی در 14 سپتامبر 2022 در ساعت 20:00 EDT – نقطه کانونی اصلی نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی 2022 – انجام خواهد شد.

باید اعتراف کرد که سازنده ویدیو گفته است که هیچ اطلاعاتی در مورد طرفین ندارد، بنابراین چیزی که در ویدیو می بینید از مدل فعلی است.

رندر فورد موستانگ موتور1 2024

به گفته صاحب این ویدئو، او این رندر را از طریق Blender، یک نرم افزار گرافیکی سه بعدی کامپیوتری رایگان و منبع باز، با استفاده از تصاویر لو رفته، که احتمالاً در ماه آوریل منتشر شد، انجام داده است. او سپس از آیفون و Adobe After Effects برای کنار هم قرار دادن ویدیو استفاده کرد.

گفته می شود، رندرهای گمانه زنی زیادی در بین وب ها وجود دارد. ما، در Motor1.com، همچنین یکی بر اساس ع، های جاسوسی (به گا،ی زیر مراجعه کنید)، اما نسخه دیگری از کاربر یوتیوب دارد چار، کرونلی کمی متفاوت است این در یک فرمت ویدیویی ارائه می شود که ظاهراً رندری گمانه زنی از مدل نسل بعدی پرفروش ترین خودروی اسپورت جهان پارک شده در خیابان را نشان می دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.