رندر فورد اورست رپتور یک SUV سریع را تصور می کند که ممکن است اتفاق بیفتد

به ،وان یک یادداشت جانبی، رنجر رپتور توسط ،ی جز خود جیم فارلی، مدیرعامل فورد، برای ایالات متحده و کانادا تایید شده است که امسال وارد بازار می شود.

اگر اورست رپتور هرگز اتفاق بیفتد، بیشتر شبیه به استفاده از همان 3.0 لیتری EcoBoost V6 است که در رنجر رپتور وجود دارد که 392 ، بخار قدرت و 430 پوند فوت (583 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. شایان ذکر است که رنجر رپتور در اروپا به دلیل قو،ن آلایندگی سخت‌گیرانه‌تر کاهش قدرت قابل توجهی دارد و تنها 288 ، بخار قدرت و 362 پوند فوت (491 نیوتن متر) گشتاور از همان V6 توئین توربو تولید می‌کند.

رندر غیر رسمی فورد اورست رپتور

دوستان ما از دوچرخه سعی می کند تصور کند که اورست رپتور چگونه می تواند باشد، که منع، کننده نشانه های بصری از تولید جدید فورد رنجر رپتور است. این بدان م،است که SUV عملکرد خیالی جلوپنجره‌ای با علامت کلمه، بدنه پهن‌تر، ،تیک‌های بزرگ‌تر و بر،ب رپتور در عقب دارد.

رندر غیر رسمی فورد اورست رپتور

اورست هرگز در اروپا فروخته نشده است، بنابراین ما انتظار نداریم که با طراحی بدنه روی قاب این SUV جدید تغییر کند. اگر فورد “Raptorize” اورست را انتخاب کند، کار چالش برانگیزی نخواهد بود زیرا رنجر، که پلتفرم مشابهی دارد، قبلاً با عملکرد عملکرد مواجه شده است. با این حال، اینکه آیا علاقه کافی برای ایجاد یک پروژه مالی امکان پذیر وجود دارد یا خیر، باید دید.

فورد هنوز موفق به ساخت اورست رپتور نشده است، اگرچه گمانه‌زنی‌ها از زمان معرفی اولین رنجر رپتور تاکنون وجود داشته است. اکنون که نسل جدیدی از وانت پیکاپ سریع همراه با نسخه های اصلاح شده غیر رپتور اورست و رنجر وجود دارد، این حدس و گمان ها هنوز در هوا وجود دارد.

فورد سال گذشته احتمال وجود اورست رپتور را نه تایید و نه تکذیب کرد. در مصاحبه با Motor1.comمهندس ارشد جه، پلت فرم T6، ایان فوستون، گفت که فورد در نهایت می تواند یک نسخه تولیدی را در صورت وجود تقاضای کافی مشتری بسازد. شایان ذکر است که نسخه اولیه اورست رپتور سال گذشته در استرالیا ساخته شد اما هرگز وارد خطوط تولید نشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/657261/ford-everest-raptor-rendering-imagines-go-fast-suv/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.