رندر فیس لیفت فولکس‌واگن توآرگ سعی می‌کند برچسب‌ها را از عکس‌های جاسوسی جدا کند

تغییراتی در طرح‌های چراغ‌های جلو، جلوپنجره و سپر انتظار می‌رود، و رندر کولسا سعی می‌کند از چگونگی ظاهری امروزی به آن تقلید کند. به نظر می رسد جلوپنجره بزرگتر است، هرچند که بسیار اندک است، در حالی که بزرگترین تغییر می تواند در لهجه های روی سپر باشد. هیچ تغییری در نمایه جانبی برای این به‌روزرس، انتظار نمی‌رود.

ما همچنین در زیر کاپوت Touareg منتظر به روز رس، هستیم. این به این دلیل است که مدل فیس لیفت شده در حال آزمایش روی دینامومتر مشاهده شد. لازم به ذکر است که قدرتمندترین نسخه از موتور 3.0 لیتری توربوشارژ مجهز به موتور الکتریکی استفاده می کند. در مجموع، حدا،ر توان ،وجی 456 ، بخار (340 کیلووات) و 516 پوند فوت (700 نیوتن متر) گشتاور است.


منبع: https://www.motor1.com/news/631205/volkswagen-touareg-facelift-unofficial-rendering/

ممکن است برق‌رس، بیشتری در حال انجام باشد، اگرچه ما نفس خود را در آن حبس نخواهیم کرد. با این حال، این کراس اوور قابلیت 4Motion چهار چرخ متحرک خود را با قفل دیفرانسیل مرکزی Torsen حفظ خواهد کرد. گیر،س هشت سرعته تبدیل گشتاور اتوماتیک نیز در مدل تازه شده باقی خواهد ماند.

رندر فیس لیفت VW Touareg

در ،مت عقب، Kolesa نور LED را تصور می کند که هر دو چراغ عقب را به هم متصل می کند، که در واقع یک ،صر طراحی مش، در بین وسایل نقلیه اخیر است. گرافیک چراغ عقب احتمالاً برای تازه نگه داشتن کراس اوور در جلو و عقب متفاوت خواهد بود.

رندر فیس لیفت VW Touareg

فول، واگن توآرگ اکنون در نسل سوم خود قرار دارد و مدل فعلی آن اکنون پنج سال از عمر آن می گذرد. در اواسط چرخه به‌روزرس، کراس اوور سایز متوسط ​​در راه است، و نمونه‌های اولیه آن قبلاً توسط عکاسان جاسوسی ما در حال آزمایش مشاهده شده بودند.

در حالی که نمونه‌های اولیه جاسوسی کاملاً برهنه از هر گونه پنهان‌کاری به نظر می‌رسند، نگاهی دقیق‌تر نشان می‌دهد که بر،ب‌های هوشمندانه‌ای که به دلایل واضح مناطق مهم را پوشانده‌اند، نشان می‌دهد. این نمونه‌ای برای فول،‌واگن است، همانطور که در مدل‌های دیگر آن‌ها که در جاده‌های عمومی آزمایش شده‌اند، دیده می‌شود. برای ارائه پیش نمایشی به ما، همکاران ما از Kolesa سعی ،د آن برگردان ها را جدا کنند و به طور غیررسمی نشان دادند که Touareg فیس لیفت شده قبل از اولین نمایش ظاهری خود چگونه می تواند باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.