رندر ماشین اسپرت کادیلاک کانورتیبل به اشتراک گذاشته شده توسط GM Design Studio

مرکز طراحی GM برای اشتراک‌گذاری طرح‌ها و رندرهایی که ،وماً به مدل‌های تولیدی تبدیل نمی‌شوند، شناخته شده است. جدیدترین ایده آن کمی مورد توجه قرار گرفته است – یک خودروی اسپرت شیک و کانورتیبل که بیش از 10 سال است که در مجموعه خودروسازان وجود نداشته است.

طرحی که در بالای این صفحه می بینید توسط مرکز طراحی GM در اینستاگرام رسمی خود منتشر شده است که توسط شخصی که از دسته می گذرد ایجاد شده است. @BBKIL (چک کردیم و پروفایل خالی بود). این پست در ش،ه های اجتماعی با شرح زیر آمده است:

همانطور که گفته شد، بعید است که این ایده ها هرگز به تولید برسند و جانشین مستقیم XLR باشند، به ویژه با توجه به جهت گیری فعلی کادیلاک به سمت الکتریکی شدن. فروشندگان کادیلاک از یک مدل روباز استقبال می کنند، با این حال، دیوید بات،، رئیس شورای نمایندگی ملی کادیلاک، پیش از این گفته بود که یک کانورتیبل به خط تولید اضافه می شود.




منبع: https://www.motor1.com/news/628863/cadillac-convertible-sports-car-rendering/

رندر رودستر از زاویه یک چهارم عقب بود و از زبان طراحی فعلی کادیلاک استفاده می‌کند، به ویژه در چراغ‌های عقب عمودی موجود در لیریک و سلستیک EVs. بقیه ماشین های خیالی یک طراحی شیک را نشان می دهند که چشمان ما را خشنود می کند.

به لطف این طرح ن،ایی توسط @BBKIL، ما رویای روزهای آفتابی و اتومبیل‌های روباز را در اینجا در MI می‌بینیم، GM Design فصل تعطیلات شاد و ایمن را برای همه آرزو می‌کند!⁠

این اولین بار نیست که مرکز طراحی GM رندر یک خودروی اسپرت کادیلاک را به اشتراک می گذارد. یک طرح عریض در اوایل سال جاری به اشتراک گذاشته شد – طرحی که با رنگ های C8 Corvette همراه است.

این البته به کادیلاک XLR اشاره دارد. کوپه اسپرت مبتنی بر شورولت کوروت C6 از سال 2004 تا 2009 تولید شد و آ،ین کادیلاک روبازی بود که در خط تولید وجود داشت. با این حال، ما به شدت شک داریم که این رندر جدید در صورت رسیدن به تولید، جانشین مستقیم مدل باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.