رندر نسل بعدی تویوتا C-HR از طراحی عجیب و غریب bZ4X استفاده می کند

4 ع، ها

هنوز تاریخ مشخصی برای ورود C-HR بعدی وجود ندارد، اما انتظار می‌رود که بین اوا، سال 2023 و اوایل سال 2024 وارد بازار شود.

تویوتا C-HR مدت زیادی است که در بازار عرضه شده است. در حالی که این کراس اوور ساب کامپکت تنها در سال 2018 در ایالات متحده معرفی شد، نسخه تولیدی کانسپت C-HR برای اولین بار در سال 2016 معرفی شد. نیازی به گفتن نیست که زمان آن رسیده است که تویوتا نسل دوم C-HR را معرفی کند.

ما هنوز نمونه اولیه نسل جدید C-HR را در جاده ها ندیده ایم اما می د،م که خودروساز ژاپنی در حال کار بر روی مدل بعدی است. و از آنجایی که این پلاک به دلیل تن،ات متمایز خود شناخته شده است، انتظاری کمتر از این از خودروساز برای پیگیری آن نداریم.

برای کمک به تصور اینکه تویوتا C-HR بعدی چگونه می‌تواند باشد، هنرمند ما یک نمایش گرافیکی یا پیش‌بینی، اگر ممکن است، بر اساس ظاهر bZ4X فعلی انجام داده است. با توجه به اینکه اولین خودروی برقی بازار انبوه تویوتا نشان دهنده آینده این خودروساز است و آیگو X جدید نیز زبان طراحی مشابهی دارد، تویوتا می تواند از نظر ظاهری به این سمت برود.

رندر نسل بعدی تویوتا C-HR

درست مانند bZ4X و Aygo X، نسل بعدی C-HR پیشنهادی نیز با المان‌های مشکی ضخیم عرضه می‌شود که عمدتاً در پانل‌های یک چهارم عقب و ،مت ضخیم جلوپنجره دیده می‌شوند. از سوی دیگر، چراغ‌ها و سقف، مستقیماً از کراس اوور شهری به اندازه نیمی گرفته شده‌اند.


منبع: https://www.motor1.com/news/617969/next-generation-toyota-chr-rendering/

در برخی موارد، رندر نیز شباهتی به ل،وس RZ دارد – اولین شاسی بلند تمام الکتریکی این برند لو،. قابل ذکر است، RZ همچنین از پلتفرم e-TNGA استفاده می کند که با تویوتا bZ4x و سوبارو سوبارو مش، است. رندر غیر رسمی C-HR همچنین با نسبت های متمایز مدل ،وجی همراه است که باید یک عامل تعیین کننده برای پلاک نام باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.