رنو آسترال کوپه با بریدگی های کامو به شکل بومرنگ در جلو

ما هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ احتمالی اولین عرضه نداریم، اما با توجه به سطح استتار و لوله اگزوز جنکی، احتمالاً چند ماه دیگر تا اولین زمان عرضه خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/665585/renault-austral-coupe-spied-boomerang-shaped-camo-cutouts-front/

،مت پشتی این نمونه اولیه محکم بسته شده است و تنها برش هایی برای چراغ های عقب ایجاد می کند. یک لوله اگزوز منفرد که مشخصاً مطابق با مشخصات تولیدی نیست، از سمت راننده بیرون زده و ،اصر U شکل برآمده در زیر پوشش کامو به پنهان ، خطوط بدنه روی درها کمک می کند. با زوم ، نزدیک روی ستون C، به نظر می رسد که خط کمربند یک چرخش شدید به سمت بالا ایجاد می کند تا ستون D را به صورت افقی به روشی مشابه Austral و E،e قطع کند. اینکه آیا در آن شیشه وجود دارد یا خیر، باید دید.

آیا ما به دنبال یک رنو آوانتیم کاملا جدید هستیم؟ این شایعه ای است که همچنان ادامه دارد، اگرچه ممکن است نام آرام تر Austral Coupe را نیز داشته باشد. ما می د،م که یک Austral در زیر پوشش وجود دارد که از همان پلت فرم SUV فعلی استفاده می کند. خط سقف برای ایجاد یک بدنه کوپه مدرن شیب‌دار است، اما ویژگی‌های ظاهری هنوز به خوبی پشت پوشش استتاری و پانل‌های کاذب پنهان است.

13 ع، ها

این الگوی بومرنگ در کامو به نظر نمی رسد که دریچه ای برای چراغ های روشن یا دریچه های عمودی باشد. با نگاه دقیق، می‌تو،م خطوط افقی را در پس‌زمینه ببینیم که با نشانه‌های طراحی در Austral مطابقت ندارند. این می تواند ترفند بیشتری از جانب رنو باشد، اما همچنین می تواند به این م،ی باشد که نسخه کوپه چهره متفاوتی خواهد داشت. این همچنین با شایعات مربوط به نام احیا شده Avantime مطابقت دارد، زیرا همه ما Avantime قبلی و استایل متمایز آن را به خاطر داریم.

در حال حاضر، ما بر این باوریم که قدرت از همان پیشرانه هیب، ملایم استفاده شده در استرالیا به دست خواهد آمد که تا 280 ، بخار قدرت دارد. با توجه به اینکه این مدل اسپرت تر است، افزایش قدرت تعجب آور نخواهد بود. به طور مشابه، کوپه احتمالاً طراحی داخلی خود را با Austral و E،e مش، است. ما هنوز نگاه واضحی به گلخانه مدل سقف شیبدار نداریم، اما می‌تو،م طراحی مشابهی از فرمان را که از پنجره سمت راننده در این تصاویر جاسوسی نمایان می‌شود، ببینیم.

ما قبلاً یک بار این شاسی بلند براق را دیده‌ایم، اما این بار در اطراف پوشش‌های کامویی جلو، ال،ای بومرنگ عمودی عجیبی در نمای ساده دیده می‌شود. ما همچنین بیشتر چراغ‌های باریک جلو را می‌بینیم که با چراغ‌های Austral و E،e همخو، دارد. بله، E،e به ،وان یک SUV بازگشته است. این اساسا یک نسخه سه ردیف طول، تر از Austral است. تولد دوباره آن سوخت شایعات مربوط به احیای آوانتیم است، اما ما دور می م،م.

ع، جاسوسی نمای عقب رنو آسترال کوپه

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.