رولزرویس اسپکتر برای آزمایش هوای گرم به آفریقای جنوبی می رود

تحویل اسپکتر در سه ماهه چهارم سال 2023 آغاز می شود. رو، رویس سفارشات را می پذیرد اما قیمت خودروی برقی را به طور عمومی اعلام نمی کند. حتی اگر قصد ،ید آن را ندارید، پیکربندی آنلاین از قبل در دسترس است تا بتو،د کوپه برقی را شخصی سازی کنید.

Spectre نزدیک به 1.243 میلیون مایل (2 میلیون کیلومتر) آزمایش را طی کرده است. در این فاصله، رو،رویس از اصل سودهای حاشیه ای برای توسعه خودرو استفاده کرده است. استراتژی به م،ای ایجاد تغییرات کوچک در طول زمان است که در مجموع منجر به تحولات بزرگ می شود.

رو، رویس کوپه الکتریکی اسپکتر را در اکتبر 2022 معرفی کرد، اما این برند شیک از آن زمان به توسعه خود ادامه داده است. آ،ین مرحله در فرآیند آزمایش، ارسال خودرو به آفریقای ج،ی برای ارزیابی هوای گرم بود.

مشخصات اولیه تمام چیزی است که برای Spectre در دسترس است. رو،رویس ،ن زده است که این کوپه 577 ، بخار (430 کیلووات) و 664 پوند فوت (900 نیوتن متر) گشتاور دارد. این کوپه باید بتواند در 4.4 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) برسد. برد پیش بینی شده 260 مایل (418 کیلومتر) است.

برای بحث بیشتر در مورد Spectre، این ،مت را ببینید جست و خیز درباره ماشین ها:

دمای هوا در تابستان آفریقای ج،ی می تواند به 122 درجه فارنهایت (50 درجه سانتیگراد) برسد. به علاوه، جاده های مختلفی با سطوح مختلف وجود دارد. ارزیابی ها شامل تنظیم سیستم تثبیت کننده ضد غلتک است زیرا گرما می تواند بر سختی اجزای ،تیکی تأثیر بگذارد. به طور مشابه، این شرکت در حال تنظیم مواد آب بندی کابین است زیرا آب و هوای مختلف نحوه عملکرد آنها را تغییر می دهد.

برای به حدا،ر رساندن راحتی سرنشینان، Spectre از سیستم تعلیق Planar استفاده می کند. این فناوری می تواند میله های ضد غلتش را جدا کند تا هر چرخ به طور مستقل عمل کند. رو،رویس می‌گوید این تنظیمات تجربه رانندگی نرم‌تری را ارائه می‌دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/651500/rolls-royce-spectre-،t-weather-testing/

رو،رویس می گوید که تست Spectre حدود 80 درصد کامل شده است. فاز نهایی چیزی است که شرکت آن را تحلیل س، زندگی می نامد. این شامل استفاده از EV به روشی است که ،یدار انجام می دهد، از جمله رانندگی در کلان شهرهای جه،.

18 ع، ها

تست هوای گرم رو،رویس اسپکتر

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.