رژه تویوتا لندکروز خزیدن صخره در موآب را اساسی جلوه می دهد

در حالی که این روزها بسیاری از وسایل نقلیه سواری برای حمل مواد غذایی و تسخیر پارکینگ‌های مراکز ،ید ساخته می‌شوند، تویوتا لندکروزرها متفاوت هستند. آنها در واقع برای ماجراجویی های فراتر از پیاده رو طراحی شده اند. من معتقدم همه ما می تو،م توافق کنیم که صرف نظر از اینکه کدام نسل، LC ها همیشه جانور، خارج از جاده هستند که در یک بسته بندی لو، ارائه می شوند.

تویوتا لندکروز FZJ80 1994 در حراج آنلاین فروخته شد (خارجی) همانطور که در ویدیوی بالا نشان داده شد، رژه ای از تویوتا لندکروزرها – عمدتاً مدل های سری 80 و 100 مربوط به دهه 90 – سعی ،د موآب را فتح کنند و موفق شدند. آنها نه تنها موفق شدند، بلکه ،یدن ص،ه و صعود شیب دار از طریق «اسکای لاین درایو» را نیز ساده جلوه دادند.

با این حال، تویوتا آمریکای شمالی، درهای خود را به روی احتمال بازگشت این پلاک بسته نکرده است. با این اوصاف، اگر این ویدیو قدرت آفرود LC را ثابت کرد و شما را به ،ید آن وادار کرد، می‌تو،د نمونه‌های قدیمی اما خوب را ب،ید یا می‌تو،د منتظر بم،د تا تویوتا سری جدید 300 را وارد بازار کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/624910/toyota-land-cruiser-parade-moab/

متأسفانه، اگر می خواهید یک لندکروزر کاملاً جدید در ایالات متحده ب،ید، دیگر امکان پذیر نخواهد بود. تویوتا از سال گذشته LC را از خط تولید خود حذف کرده است، اگرچه پلتفرم دوقلو Lexus TNGA آن، LX، می تواند گزینه گران قیمت شما باشد.

کارو، که در بالا مشاهده می شود، با حسن نیت از YouTube WinchOutdoors، برای رسیدن به موآب از این کشور عبور کرد. به نظر می رسد سری 80 و 100 تغییرات کمی دارند، به جز برخی موارد اضافه شده برای محافظت از زیر بدنه.

موآب در یوتا به دلیل فعالیت‌های فراو، که می‌تواند برای جویندگان ماجراجویی ارائه دهد شناخته شده است، اما برای علاقه‌مندان به آفرود، این نام به ،وان مکه برای آزمایش دکل‌های خود در نظر گرفته می‌شود. هر وسیله نقلیه ای نمی تواند صعودهای شیب دار و ص،ه های لطیف موآب را فتح کند، اما ما یک وسیله نقلیه را می شناسیم که قطعاً می تواند آنها را فتح کند: تویوتا لندکروزر.

24 ع، ها

با این اوصاف، کل تراورس LC های برجسته در اینجا چشمگیر بود و اشاره ای به قابلیت های آفرود شدیدی بود که این پلاک در سطح جه، به آن معروف است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.