ریوین R1S در مسابقه درگ سوپر SUV با پورشه کاین توربو GT و DBX707 روبرو می شود

بیایید مدعیان را در نظر بگیریم. پورشه کاین توربو GT با قدرت 631 ، بخار کمترین ،وجی را در بین این SUV trifecta دارد، هر چند که مطمئناً دست نیافتنی نیست. پورشه می‌گوید ماشین‌های جابه‌جایی با عملکرد بالا می‌تواند در ۳.۱ ث،ه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت برسد، که به طور تصادفی دقیقاً همان زم، است که استون مارتین برای DBX707 منتشر می‌کند. این موتور 697 ، بخار در زیر کاپوت دارد، اما همچنین چند صد پوند از پورشه سنگین‌تر است. و سپس Rivian R1S وجود دارد که هست زیاد سنگین تر از کاین – به طور دقیق 1200 پوند. اما همچنین 835 ، بخار را از طریق یک پیشرانه الکتریکی چهار موتوره به زمین می رساند.

برای کمی زمینه بیشتر، ویدئو با مازراتی MC20 که با کاین GT مسابقه می دهد، به پایان می رسد. آیا سوپراسپرت موتور وسط دو توربوشارژر می تواند جلوی خودروی خانواده پنج سرنشین را بگیرد؟ حداقل در یک چهارم مایل، یک پایان ع، است.

اگر حدس زدید که Rivian برنده خواهد شد، خوب، اشتباه حدس زدید. در واقع، این پورشه است که اول از خط عبور می کند و پس از آن استون مارتین DBX در رتبه دوم قرار می گیرد. R1S به لطف محدودیت سرعت تنظیم شده روی 110 مایل در ساعت، با اختلاف قابل توجهی دوام می آورد، اما حتی قبل از آن مانع الکترونیکی هم عقب بود.

Cammisa خاطرنشان می کند که پورشه، علیرغم داشتن کمترین رتبه قدرت در گروه، به لطف آن تایرهای ،بناک به طرز وحشیانه ای راه اندازی می شود. با کمی ،بندگی بیشتر از DBX707، مسابقه می تواند به هر طرف ادامه یابد. در مورد Rivian، علیرغم داشتن ،تیک های سخت که اصلاً برای مسابقه من، نبودند، چندان دور از انتظار نبود. با توجه به مجموعه مشابهی از ،تیک مسابقه، به خوبی می تواند GT را ش،ت دهد. به هر حال حداقل تا 110 مایل در ساعت.

،تیک. این را در نظر داشته باشید زیرا همانطور که به زودی خواهید دید، تایرها جزء کلیدی در این مسابقه درگ سه طرفه سوپر SUV هستند. بسیار خوب، آنها یک جزء کلیدی هستند هر مسابقه شامل وسایل نقلیه چرخدار با موتور. اما همانطور که جیسون کامیسا در جدیدترین خود به شدت اشاره می کند هاگرتی ویدئوی مسابقه درگ، در این مسابقه، چنگال قدرت را ش،ت می دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/628766/rivian-r1s-porsche-cayenne-turbo-dbx707-suv-drag-race/

حالا در مورد ،تیک ها از بین سه شاسی بلند، ریوین R1S تنها خودرویی است که به ،تیک‌های من، خودرویی مجهز شده است که ممکن است از پیاده‌رو خارج شود. کفش‌های همه‌جانبه آن دارای امتیاز آج بسیار بالایی هستند، به این م،ی که مایل‌ها و مایل‌ها دوام خواهند داشت، اما خیلی ،بنده نیستند. در همین حال، Cayenne Turbo GT دارای ،تیک‌هایی با عملکرد فوق‌العاده بالا با آج‌پوش بسیار کم است. آنها مدت زیادی زندگی نخواهند کرد، اما اوه، نلی آیا آنها تا پایان تلخ در آسفالت پنجه خواهند زد؟ استون مارتین به راحتی در وسط قرار دارد. احتمالاً می بینید که این به کجا می رود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.