ریچارد هاموند جگوار XJR را پس می‌خرد و از فروش قبلی خود پشیمان است


ریچارد هاموند در خط خود به ،وان یک رو،مه نگار خودرو و یک مجری مشهور، در گذشته صاحب چندین اتومبیل بوده است. کمترین قد گرند تور تریو اشتهای زیادی برای خودروهای ک،یک دارد، بنابراین اگر لیست ماشین‌هایی که قبلاً مالک آنها بوده شامل بسیاری از ماشین‌های قدیمی باشد، قابل درک است.

برخلاف مجموعه خودروهایی که قبلا فروخته بود، یک خودروی خاص وجود دارد که هاموند اعتراف کرده است که از فروش آن پشیمان شده است – جگوار XJR، مخصوصاً یک خودروی مشکی از سال 1999. ما متوجه شدیم که با یک موتور 4 لیتری V8 سوپرشارژر و در بسته بندی بیرونی با سلیقه عرضه می شود. چرا هاموند این سدان بریت،ایی را دوست دارد.

1969 پورشه 911 متعلق به ریچارد هاموند

6 ع، ها

به گفته او توسط او به او فروخته شده است تخت گاز نویسنده ریچارد پورتر او چندین سال مالک آن بود اما به دلیل تمام شدن فضای خالی آن را فروخت – که بلافاصله پشیمان شد.

خوشبختانه، آن جگوار XJR خاص از طریق یکی از فروشنده‌ها به فروش رسید ماشین های ک،یک مطلق. حتی به‌،وان خودروی قدیمی هاموند تبلیغ می‌شد، و تنها یک مالک بعد از میزبان خودروی مشهور داشت، بنابراین فقط تصور کنید که فروشنده در چه وضعیتی بود که هاموند برای ،ید واقعاً ماشین تماس گرفت.

ویدئوی بالا ع، العمل هاموند را هنگام برقراری ارتباط مجدد با ماشین قدیمی خود به تصویر کشید. وقتی روی صندلی راننده نشسته بود، می‌توانستید کاملاً چهره‌اش را ببینید.

پس از دور شدن، هاموند بلافاصله جگوار XJR را به داخل آورد کوچکترین چرخ دنده و شروع به بازسازی این سدان ،د. او می خواست آن را به وضعیت ،ر و شفاف خود بازگرداند، اگرچه به طور مشخص این ماشین با وجود بیش از 20 سال زندگی فقط چند ایراد داشت. کار بازسازی اصلاً سخت نخواهد بود.

این هنوز در هفته ها یا ماه های آینده دیده نمی شود، اما بله، ما واقعاً هیجان زده هستیم که شاهد آ،ین کار انجام شده بر روی این XJR باشیم. حداقل چیزی زیباست و به هاموند برای بازگرداندن آن تبریک می گویم.


منبع: https://www.motor1.com/news/610900/richard-hammond-buys-jaguar-xjr/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.