ریچارد هاموند در BMW M5 Touring Races Pro Golfer

این نوعی شیرین کاری است که در ،مت قدیمی Top Gear با میزب، هاموند، می و کلار،ون بی‌مورد نیست. در آن نسخه، دو میزبان مش، احتمالاً ،، هستند که گلف می‌کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/609164/richard-hammond-in-bmw-m5-wagon-races-pro-golfer/

پایان تقریباً یک پایان ع، است. شی، چند لحظه قبل از توقف هاموند موفق می شود توپ را غرق کند.

22 ع، ها

گلف معمولاً بازی‌ای نیست که سرعت را در اولویت قرار دهد، اما ریک شی، برای ش،ت دادن هاموند باید عجله کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن سوراخ را تکمیل کند. او با یک درایو قوی که حدود 270 یارد است شروع می کند. او ضربه دوم را به سمت چپ می فرستد. ضربه سوم روی زمین سبز فرود می‌آید و شی، تمام چماق‌هایش را رها می‌کند، به جز پاتر. دو ضربه دیگر برای قرار دادن توپ در سوراخ کافی است.

بی ام و M5 Touring رونمایی شد

در همین حال، هاموند در حال دست زدن به آینتری است. این پیست تاریخچه ای طول، دارد، از جمله میزب، مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک در سال های 1955، 1957، 1959، 1961، و 1962. امروز، چیزی جز یک مسیر وسیع از آسفالت باقی نمانده است. به نظر می رسد بی ام و می تواند سرعت کمی را در طول مسیر حمل کند.

در اینجا روشی عجیب برای برگزاری مسابقه وجود دارد. آیا ریچارد هاموند در یک واگن BMW M5 با موتور V10 می‌تواند دو دور از پیست مسابقه Aintree را سریع‌تر از یک گلف باز حرفه‌ای انجام دهد که سوراخی را در مسیری که بخشی از میدان داخلی پیست است تکمیل کند؟ DriveTribe این چیزهای بسیار متفاوت را با قرار دادن ،تیک های بریجستون روی M5 و استفاده از توپ های گلف بریجستون به هم متصل می کند.

واگن M5 با موتور V10 به اندازه کافی خاص است، اما این یکی حتی خنک تر است زیرا به جای SMG هفت سرعته، یک جعبه دنده شش سرعته دستی دارد. هاموند اشاره می کند که این خودرو 518 ، بخار (386 کیلووات) قدرت دارد، اما ،وجی آن 500 ، بخار (373 کیلووات) است. این نشان می دهد که خودرو ممکن است تغییرات کوچکی در سیستم انتقال قدرت نیز داشته باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.