ساعت رها شده شورلت کاوالیر Z24 اولین شستشوی خود را از سال 2006 دریافت کرد

جدای از آن ها، تیم جزئیات با چالش هایی مانند درب زنگ زده کاوالیر و پنجره ش،ته مواجه شد. آنها مجبور بودند پانل در را برای تعمیر سیستم قفل بردارید، در حالی که قفل کاپوت برای دسترسی به محفظه موتور نیاز به برش داشت.

اکنون، یک کار دیگر باقی مانده است: به نحوی مالک را پیدا کنید و او را دوباره با سواری محبوبش متحد کنید.


منبع: https://www.motor1.com/news/657969/watch-abandoned-chevrolet-cavalier-z24-first-wash-since-2006/

با وجود این ها، تیم توانست کاوالیر را به زندگی بازگرداند. این خودرو پس از فرآیندهای دردناک کاملاً نو به نظر می رسید. فضای داخلی تمیز و بو زدایی شد و نمای بیرونی طوری می درخشید که گویی به تازگی از خط مونتاژ خارج شده است.

البته قبل از آن، تاریخچه مختصری از مالک خودرو. بر اساس این ویدئو، گفته می شود که مالک بدون هیچ اثری ناپدید شده است. از روزی که از سر کار برخاسته و رفته است، هیچ،، از جمله صاحب کارش، با او صحبت نکرده است. ماشین شرکتی که از آن استفاده می کرد با او ناپدید شد، هرچند ماشین شخصی اش جا ماند.

داستان شورولت کاوالیر Z24 رها شده، داست، رمزآلود و جذاب است. مالک در سال 2006 ناپدید شد و ماشین، خانه و تمام وسایلش را پشت سر گذاشت. ماشین سال‌ها بیکار و پوشیده از خاک و آوار مانده بود و نیاز به تمیز ، کامل داخل و خارج داشت. تیم جزئیات از WD Detailing برای رسیدگی به این کار فراخوانده شد و آنها این روند را روی ویدیو ضبط ،د تا همه ببینند.

توجه داشته باشید، کار جزئیات سخت بود. به طور طبیعی چندین مرحله شستشو با استفاده از میله سفالی و پولیش برای بازگرداندن درخشندگی رنگ انجام شد. همچنین، از جمله موارد دیگر، فضای داخلی باید به دقت از قالب تمیز شود.

مشکل دیگری نیز وجود دارد: خانه متروکه در داخل در حال فرو ریختن بود. برای رسیدن به ماشین، آنها باید از میان پیچ و خم های ، عبور می ،د، که این کار را انجام دادند و در نهایت متوجه شدند که شورشیان قرمز بیکار نشسته بود، پوشیده از همه چیز.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.