سانگ یانگ تورس EVX به عنوان شاسی بلند الکتریکی مقاوم کره ای پوشش خود را شکست

این خودروی الکتریکی از یک بسته باتری با ظرفیت قابل استفاده 55.3 کیلووات ساعت استفاده می کند که به آن تا 211 مایل (340 کیلومتر) برد بین دو بار شارژ اندازه گیری شده توسط چرخه WLTP می دهد. با توجه به ظاهر خشن تر و ابعاد بزرگ تر Torres EVX، اگر شاهد برخی ارتقاء سخت افزاری و احتمالاً نسخه تمام چرخ متحرک باشیم، تعجب نخواهیم کرد. مطمئناً در 30 مارس بیشتر می د،م پس با ما همراه باشید.

5 ع، ها

در یک نگاه، تورس الکتریکی بسیار شبیه برادر احتراقی خود است که در ژوئن گذشته عرضه شد. مشخصات جانبی تقریباً بدون تغییر است، اما تفاوت های عمده ای در جلو وجود دارد. فاسیای مدل باتری‌دار تا حدودی شیک‌تر با شش نقطه LED در وسط بین چراغ‌های LED در گوشه‌های ،مت بالایی است. تورس با ICE، به ،ه خود، رویکرد سنتی تری با چراغ های جلو به جای آن دسته های LED در مدل الکتریکی دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/657536/ssangyong-torres-evx-first-p،tos/

متأسفانه، سانگ یانگ – که به زودی به طور رسمی به KG Mobility تغییر نام خواهد داد – جزئیاتی در مورد آنچه در زیر پوست Torres EVX وجود دارد را فاش نمی کند. با این حال، این خودروساز در حال حاضر یک کراس اوور الکتریکی به شکل کوراندو e-Motion با تک موتور الکتریکی در محور جلو با قدرت 190 ، بخار در فروش دارد.

در اوایل فوریه امسال، ما اولین ع،‌های جاسوسی یک خودروی الکتریکی آینده را از سانگ یانگ به اشتراک گذاشتیم. سازنده SUV کره ج،ی اکنون اولین تصاویر کاملاً افشاگر و رسمی را از آفرود برقی با نام Torres EVX منتشر کرده است. هنوز همه جزئیات مشخص نیست، اما خودروساز هر آنچه را که می‌خواهیم یاد بگیریم در 30 مارس در نمایشگاه تحرک سئول 2023 به ما خواهد گفت.

سانگ یانگ تورس EVX

در حرکتی که این روزها در صنعت خودرو چندان رایج نیست، فضای داخلی تورس برقی با مدلی با موتور 1.5 لیتری توربو متفاوت است. صفحه نمایش بزرگ به س، تبلت در وسط جای خود را به صفحه نمایش دوگانه داده است که از نظر طراحی کلی شبیه به آنچه BMW ارائه می دهد. کنسول زیر صفحه وسط نیز متفاوت است و به نظر نمی رسد نمایشگر دیگری در زیر آن برای سیستم HVAC وجود داشته باشد. ما نمی‌تو،م بقیه ،مت‌های داشبورد را ببینیم، اما می‌تو،م ببینیم که فرمان شبیه به دکمه‌های فیزیکی در دو طرف آن است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.