سدان برقی لوتوس پس از خراب شدن نمونه اولیه از کامیون یدک‌کش رد شد

ع، جاسوسی Lotus Type 133 2024

تا آنجا که به نام مربوط می شود، با “E” شروع می شود، اما ظاهراً نه “Envya” همانطور که شایعات نشان می دهند. این محصول اوا، سال جاری عرضه خواهد شد و احتمالاً فروش آن در سال 2024 آغاز خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/654532/lotus-electric-sedan-spy-p،tos/

از برخی زوایای می‌توان دید که خودروی آزمایشی دارای یک جفت صندلی‌های جلوی Recaro در آغوش بدن و یک رول کیج کامل بود. نیازی به گفتن نیست که تیپ 133 آماده تولید کابینی معمولی خواهد داشت. ما انتظار داریم یک فضای داخلی جادار از پلتفرم اختصاصی خودروی برقی داشته باشیم، اگرچه پیش‌فرض‌های جلو و عقب برای یک خودروی الکتریکی سفارشی بسیار طول، هستند. به شما یادآوری می کنیم که Eletre 5103 میلی متر (201 اینچ) طول و فاصله بین دو محور 3019 میلی متر (119 اینچ) دارد.

در حالی که دوقلوهای Taycan و E-Tron GT دارای درب صندوق عقب هستند، به نظر می رسد Type 133 با توجه به نمای ظاهری درب عقب، س، بدنه لیفت ، کاربردی تری دارد. همچنین دارای یک خط سقف شیب دار است که نه تنها نمایه ای براق به آن می بخشد بلکه به کاهش ضریب درگ برای دستیابی به برد بهتر کمک می کند. ترمزها به طرز چشمگیری بزرگ هستند در حالی که درپوش درگاه شارژ در گلگیر جلوی چپ بسیار کوچکتر از Eletre است.

12 ع، ها

نمونه اولیه که با صفحات آلم، گرفتار شده بود، آرایش غیرمعمول چراغ های جلوی ت،یم شده خود را که قبلاً در SUV استفاده می شد، به نمایش گذاشت. در واقع، به نظر می رسد که کل نمای جلو به همراه دوربین های جانبی و دستگیره های درب از Eletre اقتباس شده است. به دلیل چراغ‌های عقب موقتی که احتمالاً با یک نوار LED عریض در خودروی نهایی جایگزین می‌شوند، ،مت پشتی کمی عجیب به نظر می‌رسد. LIDAR روی سقف نیز قابل توجه است.

بعد از یک هایپرکار برقی (Evija)، یک ماشین اسپرت موتور وسط (Emira) و یک SUV الکتریکی (Eletre) چه می آید؟ سد، که موتور احتراقی را نیز از بین می برد. این خودروی الکتریکی که در حال حاضر با نام رمز «Type 133» شناخته می‌شود، در آزمایش نمونه اولیه در نزدیکی دایره قطب شمال مشاهده شده است. جاسوسان ما پاسخ لوتوس به پورشه تایکان را با پوشیدن لباس مخصوصی که نشان دهنده 2023 است، نشان دهنده 75 برند نورفولک است.هفتم سالگرد.

پاپاراتزی های خودرو، خودروی برقی را در شمال سوئد روی یک دریاچه یخ زده غول پیکر دیدند، جایی که یک کامیون یدک کش برای نجات نمونه اولیه به آنجا رسید. اولین سدان لوتوس پس از کارلتون دچار نقص مک،کی شد و مجبور به یدک کشی شد. این اغلب زم، اتفاق می‌افتد که خودروسازان در حال آزمایش یک محصول عرضه‌نشده هستند و به این م،ا نیست که مدل تولید بعدی مشکل‌ساز خواهد بود. به ،وان یک خودروی برقی، به طور خودکار شانس بیشتری برای قابل اعتمادتر بودن نسبت به خودروهای مشابهی که با موتور احتراقی کار می کنند، دارد، زیرا موارد کمتری وجود دارد که ممکن است اشتباه پیش برود.

مشخصات فنی با توجه به اینکه این SUV با نسخه R با قدرت عظیم 905 ، بخار و گشتاور 985 نیوتن متر (726 پوند فوت) در صدر قرار می گیرد، باید جالب باشد. لوتوس التر 0 تا 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) را در 2.95 ث،ه انجام می دهد، اما این احتمال وجود دارد که Type 133 با حمل وزن کمتر حتی سریع تر باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.