سرمایه گذاری فراری در موتورهای احتراقی که می توانند در سال 2035 زندگی کنند

آ،ین پیشنهادات اتحادیه اروپا مست،م آن است که خودروهای موتور احتراقی جدید که پس از سال 2035 تولید می شوند، منحصراً با سوخت الکترونیکی کار کنند. این ا،ام به این م،ی است که موتورهای موجود باید برای مطابقت با قو،ن جدید بازنگری شوند. فراری نشان نداده است که آیا موتورهای V6 و V8 فعلی خود را دوباره کار خواهد کرد یا اینکه توسعه موتورهای جدید در دست اقدام است.


منبع: https://www.motor1.com/news/666402/ferrari-investing-in-ice-engines/

ویگنا می‌گوید: «بحثی که چند هفته پیش در مورد پذیرش سوخت الکترونیکی انجام شد؛ من فکر می‌کردم که این اتفاق در سال 2025 یا 2026 رخ خواهد داد. “این برای ما بسیار خوب است زیرا می تو،د خودرویی را با سوختی که خنثی است راه اندازی کنید. من فکر می کنم که این دو بسیار با هم سازگار هستند و این تقویت استراتژی ما است.”

این استراتژی در فراری که اطلاعات بسیار کمی در مورد چگونگی تکامل محصولاتش ارائه کرده است، به شدت محافظت می شود. اگرچه آشکار است که به توسعه موتورهای احتراقی ادامه خواهد داد، فراری هنوز جزئیاتی را ارائه نکرده است. ویگنا فقط می گوید که این خودروساز به عرضه خودروهای هیب،، الکتریکی و موتور احتراقی ادامه خواهد داد.

در حالی که قو،ن به تکامل خود ادامه می‌دهند، فراری برنامه‌های خود را برای عرضه اولین خودروی الکتریکی خود در سال 2025 ادامه می‌دهد. به گفته مدیرعامل آن، بندیتو ویگنا، این خودروساز نیز در نظر دارد تا سال 2030 به هدف خود در زمینه بی‌ثباتی کربن دست یابد. با این حال، ویگنا به سرعت اضافه کرد. با توجه به اینکه توسعه سوخت‌های الکترونیکی سریع‌تر از حد انتظار پیش می‌رود، به این م،ی است که «ICE هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد».

فراری همچنین در مورد اولین خودروی الکتریکی خود مخفی مانده است. ویگنا سال گذشته در مصاحبه ای با مجله Top Gear گفت که اولین خودروی برقی این شرکت “یک فراری واقعی” خواهد بود. این هفته او اضافه کرد که تامین کنندگان شناسایی شده اند و این وسیله نقلیه تقریباً آماده عرضه است.

در چند سال گذشته تلاش هایی برای حذف فروش خودروهای موتور احتراقی جدید تا سال 2035 صورت گرفته است. این تغییر در ابتدا برندهایی مانند فراری را در یک معمای قرار داد زیرا ماهیت خودروهای آن تا حدودی حول محور هیجان یک موتور قدرتمند V8 یا V12 می چرخد. با این حال، با تدوین قو،ن بیشتر، این امکان به طور فزاینده ای برای خودروهای موتور احتراقی که در سال 2035 زندگی می کنند، در صورتی که با سوخت های سازگار با محیط زیست کار کنند، باز می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.