سری ویدیوهای INSIDE AMG.

در این اپیزود جدید INSIDE AMG، نگاهی به پشت صحنه رکوردگیری می اندازیم. آن را بررسی کنید! با زمان رسمی 6.43.616 دقیقه برای پیست 20.6 کیلومتری و 6.48.047 دقیقه برای کل مسیر 20.832 کیلومتری، مرسدس AMG GT سری بلک رسما سریعترین خودروی تولیدی در نوربرگ رینگ است!

تمام اقدامات بهداشتی و ایمنی COVID-19 رعایت و رعایت شد.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/vehicles/inside-amg/

با کمک کارشناسان خودروی خود، به جزئیات می‌پردازیم تا درباره اهمیت راه‌اندازی من، خودرو برای رکوردشکنی دور در مرسدس-AMG GT سری Black صحبت کنیم. در این ،مت، فلی، با دیرک، رئیس توسعه تایر، در مورد تنظیم دقیق تایرهای با کارایی بالا صحبت می کند. مانند بقیه خودروها، تایرها باید همیشه عملکرد بالایی داشته باشند. مار،، مهندس دینامیک خودرو در مرسدس AMG، متخصص توسعه خودرو است. او تفاوت‌های کلیدی مهم بین مرسدس-AMG GT سری مشکی و مرسدس-AMG GT R را به ما نشان می‌دهد. بعداً، راننده مسابقه و سفیر برند AMG، Maro Engel توضیح می‌دهد که چگونه تنظیم دقیق خودرو برای نیروی رو به پایین بهینه برای صرفه‌جویی در هزینه‌های گرانبها ضروری است. زمان در مسیر

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.