سفارش طراحی کاراکتر و شخصیت کارتونی حرفه ای با بهترین قیمت

این برنامه به تجربه قبلی در انیمیشن سه بعدی نیاز ندارد و می توانید در کمترین زمان چهره های متحرک ایجاد کنید. این یک ابزار حرفه ای نیست؛ یعنی شما قادر نخواهید بود با این برنامه کاراکترهای سه بعدی بسیار دقیق و رندرهای خوبی بسازید. اما اگر نمی خواهید از یک نرم افزار پیچیده استفاده کنید، بسیار مفید است. نرم افزار سه بعدی اکنون یک ابزار ضروری برای ایجاد طراحی کاراکتر است.

فروش تابستانه اموزش های گرافیکی تا 45 درصد تخفیف ویژه!

سفارش طراحی کاراکتر و شخصیت کارتونی حرفه ای با بهترین قیمت

انعطاف پذیری مسکات ها باعث میشود طراح بتواند ویژگی های دلخواه شخصیتی، استایل های مورد نیاز برای معرفی محصول، تبادل ارتباط بین خریدار و محصول را از طریق ویژگی های بصری کاراکتر را جامه عمل بپوشاند. یک طراح کاراکتر یا شخصیت تبلیغاتی، هنرمندی است که کاراکترهای جدید و منحصربفرد را با هدفی خاص طراحی میکند. آنالیز کردن یکی از روش‌های بسیار عالی در زمینهآموزش طراحی شخصیتو به‌طور کلی یاد گیریست، این روش آنچنان مبحث پر محتوایی است که نمی‌توان فقط در کلمات گنجاند. به‌طور کلی آنالیز کردن به معنی بررسی مویرگی و دریافت ریز نکته‌ها و اطلاعات مهم سوژه است. عجله نکنید، شما به هدفتان خواهید رسید، ایمان داشته باشید.

  • Graphics و سپس گزینه Freebies را انتخاب کنید، در این صفحه تعدادی از کاراکترها را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید.
  • هدف از سفارش کاراکتر استفاده از آن در زمینه تبلیغات است.
  • این شخصیت می تواند یک لاک پشت جهش یافته با توانایی هایی مانند نینجا باشد، یا فقط کسی باشد که یک سبک زندگی ساده را تجربه می کند.
  • آموزش طراحی کاراکتر معمولاً با قلم نوری است.ما نیز با این مدل از قلم نوری دوره جامع طراحی کاراکتر را تهیه و تولید کردیم.
این کار از نظر ظاهری تاثیر خوبی برروی شرکت طراحی شخصیت‌های شما می‌گذارد. اگر کمی به این شخصیت‌ها دقت کنید، این نکته را متوجه خواهید شد که در تمام آن‌ها رنگ‌ها محدود هستند و در استفاده از رنگ‌ها، شلوغی به کار نرفته است. همین امر، باعث می‌شود مخاطب شخصیت‌ها را به عنوان یک کاراکتر جذاب بدانند. با این کار، شما مخاطبتان را گیج نمی کنید و او می‌فهمد که هدف رنگ بندی‌تان چیست. سعی کنید که حداکثر از سه رنگ در کاراکتر استفاده کنید.

تا با پایه ای قوی در نرم افزار ایلوستریتور به این دوره آموزش جامع طراحی کاراکتر بپردازید. سینتیک‌ها، همان قلم نوری هستند با یک تفاوت بسیار بزرگ، سینتیک‌ها بجای یک پد، دارای یک مانیتور هستند درست همانند یک تبلت! این یک برنامه شگفت انگیز و کارآمد برای کار بر روی مدل سازی، نقاشی و تکستچر است.

مشاهده نمونه کارهای انجام شده در بخش طراحی شخصیت تبلیغاتی در اسلایدر پایین

امکانات بسیار خوبی که سایت storyset در اختیار کاربران قرار داده است. © نسخه 2 – استفاده از محتویات و تصویرسازی های این وب سایت بدون هماهنگی با مرکز طراحی اسپیرال مجاز نیست. سعی کنید کاراکتر را با ویژگی های اخلاقی مختلف طراحی کنید. شخصیت همیشه خوشحال ممکن است نتواند بین همه محبوب شود پس در کنار خوشحال بودن عصبانیت، خشم، ترس و غیره را نیز طراحی کنید.

اما ساخت شخصیت اصلاً کار ساده ای نیست و درست کردن یک شخصیت که مخاطب آن را دوست داشته باشد و پیگیری کند نیز از دست هر کسی بر نمی آید. تنها افراد حرفه ای و با تجربه هستند که توان چنین کاری را دارند. می توانید برای طراحی شخصیت روی هنرمندان ایران تایپیست حساب کنید. نرم افزار تری دی مکس است که توسط Autodesk ساخته شده و عمدتا توسط متخصصان برای ایجاد محیط در بازی های ویدیویی مورد استفاده قرار می گیرد. این یک ابزار سه بعدی واقعاً قدرتمند برای تجسم و رندرهای طراحی گرافیکی است. این نرم افزار دارای ویژگی های پیشرفته ای است که به شما امکان می دهد شخصیت های خود را از ابتدا طراحی کنید.

برای کسب اطلاعات تخصصی در این حوزه می توانید به مقالات مرجع خارجی مراجعه کنید. جهت ترجمه مقاله مرجع می توانید از سایت دانش گستر استفاده کنید. از کیفیت محتوایی دوره آموزش جامع طراحی کاراکتر اطمینان پیدا کنید. در این دوره آموزشی شما ابتدا با اصول کلی طراحی کاراکتر آشنا میشوید که همان اصول هم در قالب پروژه واقعی به شما آموزش داده میشود. آموزش ساخت کاراکتر در ایلوستریتور به آن پرداخته شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.