سقوط فراری پس از خرابی آسانسور

مشخص نیست چه چیزی باعث ،ابی آسانسور کابین شده است. به نظر می رسد فراری نقره ای با فضای داخلی قرمز شکلی بسیار خشن دارد و ما ،وماً به این زودی روی دیدن ، پرانسینگ در جاده ها حساب نمی کنیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/650584/ferrari-rome-falls-car-elevator/

روما طی یک فرآیند دشوار که کمتر از چهار ساعت طول کشید، با موفقیت از چاه آسانسور خارج شد. در حالی که فراری مطمئناً روزهای بهتری را به خود دیده است، آنچه که بیش از همه مهم است این است که هیچ مصدومیتی گزارش نشده است. PBCFR و شرکت یدک کش توانستند منطقه را بدون آسیب بیشتر به خودروی اسپرت موتور جلو، ساختمان یا سایر وسایل نقلیه پا،ازی کنند.

سقوط فراری رم از آسانسور ماشین در فروشنده یک شرکت یدک کش برای بیرون آوردن فراری بی پناه که در چاه آسانسور آویزان شده بود، روتاتور ویرانگر خود را آورد. این خودروهای تخصصی دارای یک بازوی جرثقیل مانند هستند که می تواند 360 درجه بچرخد و در این حالت، یک ،د 45 فوتی (14 متری) دارد. طبق گزارش PBCFR، چندین وینچ 50000 پوندی برای نجات ، نر ایتالیایی در مضیقه استفاده شد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

این حادثه بعد از ظهر سه‌شنبه در فراری پالم‌بیچ رخ داد، وقتی که فروشنده در حال جابجایی روم، یک کوپه اسپرت ایتالیایی با قیمتی نزدیک به ۲۵۰ هزار دلار بود، آسانسور خودرو دچار مشکل شد. برای کاهش خطر آتش سوزی، PBCFR یک سیستم قابل حمل قابل حمل را در طبقه اول و سوم ساختمان نصب کرد تا در صورت احتراق سوخت، منبع آب ثابتی داشته باشد.

کارمندان یک نمایندگی عجیب و غریب وقتی که آسانسور ماشین ،اب شد و خسارت زیادی به فراری روما وارد کرد، کابوس را در مقابل چشمانشان تماشا ،د. در حالی که عواقب پس از آن مطمئناً پرهزینه به نظر می رسد، اما با شروع نشت سوخت خودروی اسپورت ایتالیایی، اوضاع می تواند بسیار بدتر شود. آتش نشانان بخش نجات آتش نش، شهرستان پالم بیچ به محل حادثه رسیدند و اولین دستور کاری آنها قطع برق ساختمان برای جلوگیری از آتش سوزی احتمالی بود.

5 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.