سقوط کلاسیک کوروت به زمین با امیدها و رویاهای مالک را ببینید

با این حال، با نگاهی دقیق به ویدیوی تعبیه شده در بالا، خواهید دید که خدمه نوعی درپوش در نزدیکی لبه تخلیه کننده قرار داده اند. متاسفانه، وقتی ماشین به سمت عقب حرکت کرد و در جای خود روی شاک غلتید، حرکت بسیار زیادی داشت.

مشخص نیست که چه ،ی مسئول این حادثه بوده است، اما صاحب کوروت ک،یک احتمالاً باید از طریق شرکت بیمه کشتی‌گیر برای جبران خسارات وارده مراجعه کند. با این حال، اهمیت بارگیری و ایمن سازی من، وسایل نقلیه در طول حمل و نقل را برجسته کرد.

به طور طبیعی، نظر دهندگان از این که آسانسور دارای نوعی ایمنی ،اب برای جلوگیری از چنین حادثه ای نبود، شوکه شده بودند، در حالی که دیگران پیشنهاد ،د که باید لبه ای در انتهای تخلیه کننده وجود داشته باشد تا از چرخش خودرو به عقب جلوگیری کند.

هیچ چیز دردناک تر از این نیست که ببینی ماشینت درست جلوی چشمت ،اب می شود. بیشتر از آن، این یک کوروت ک،یک است که احتمالاً ماه‌ها کار بازسازی گسترده‌ای را پشت سر گذاشته است تا آن را به حالت ،ر بازگرداند. ما مطمئن هستیم که امیدواریم که مالک به طور کامل غرامت دریافت کند، زیرا از دست دادن ماشین ک،یک محبوب شما قطعاً به اندازه کافی بد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/661005/cl،ic-corvette-crash-ground-harder-owners-،pes-dreams/در آ، هفته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که شامل یک تصادف دردناک کوروت بود. توسط کاربری به نام در Tiktok ارسال شده است ساحل_دزدان دریایییک شورت کوروت ک،یک مدل 1962 در حال سقوط از یک خودروی حمل‌ونقل دیده شد. بر اساس این ویدئو، خدمه در تلاش بودند تا کوروت را از سطح دوم حمل و نقل تخلیه کنند. متأسفانه، ماشین از سطح شیب دار خارج شد و با صدای بلند به پیاده رو برخورد کرد که نشان دهنده امیدها و رویاهای مالک است که به فراموشی سپرده می شوند.

همچنین نگر، هایی در مورد میزان آسیب وارده به کوروت مطرح شد. برخی از نظر دهندگان حدس می‌زنند که این خودرو احتمالاً در تصادف دچار نقص فنی شده است، با توجه به آسیب‌های عظیمی که به قاب خودرو در اثر برخورد متحمل می‌شود. سیستم تعلیق خودرو نیز به احتمال زیاد آسیب دیده است، به علاوه آسیب های مشهود روی سپرهای فایبرگ، و کرومی عقب.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.