سه سدان مرسدس بنز CLA تست اسپید با استتار سنگین

مرسدس بنز EQA سدان ساید در حال حاضر، ما نمی د،م که آیا این خودرو دارای نام EQA Sedan خواهد بود یا به ،وان نسخه الکتریکی جدید CLA قرار خواهد گرفت. با این حال، بر اساس میزان استتار، به احتمال زیاد تا مدتی شاهد نسخه رسمی این خودرو نباشیم. در ماه ژانویه، رندری از ظاهر مدل جدید را نشان دادیم. برای اولین بار، محتمل ترین سناریو این است که در سال 2024 به ،وان یک مدل 2025 رخ دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/653482/mercedes-eqa-cla-sedan-spy-p،tos/به نظر می رسد این ع، ها آزمایش سه خودروی مختلف را بر اساس پلاک ها و طرح های استتار کمی متفاوت نشان می دهد. ما هنوز باید مشخص کنیم که آیا اینها انواع مختلف مرسدس بنز CLA هستند یا اینکه آیا یک خودروی الکتریکی EQA در ،یب وجود دارد. یکی از خودروها درب سوخت خود را باز کرده است، اگرچه نمی توان تشخیص داد که آیا به یک پرکننده سوخت یا درگاه شارژ دسترسی دارد یا خیر.

درست در پاشنه اخباری مبنی بر اینکه مرسدس بنز در حال توسعه خط تولید خودروهای برقی جمع و جور است، با ع، های جاسوسی مواجه می شویم که به نظر می رسد سدان بعدی ک، CLA و EQA باشد. حتی در زیر استتار سنگین با جلوپنجره و چراغ‌های خاموش، این بهترین نگاه ما به بنز بعدی است.

طبق آنچه می د،م، CLA بعدی بر اساس پلت فرم MMA که مخفف معماری م،ار مرسدس است، ساخته خواهد شد. این پلت فرم جدید در سال 2024 معرفی می شود و زیربنای تمام خودروهای الکتریکی کوچک و خودروهای احتراق داخلی در خط تولید مرسدس بنز، از جمله آنهایی که دارای پیشرانه هیب، و PHEV هستند، خواهد بود.

37 ع، ها

اگرچه تشخیص این خودرو از روی استتار سخت است، اما به نظر می رسد این خودرو شبیه مفهومی EQXX است. به نظر می رسد که درهای بدون قاب و سقف خمیده و خمیده مشابه CLA فعلی داشته باشد. دو تا از این خودروها دارای دستگیره‌های استاندارد درب هستند، در حالی که به نظر می‌رسد یکی از این خودروها دارای طراحی رو، است که یادآور برخی از محصولات دیگر مرسدس بنز است. این خودروساز دستگیره های فلاش درب را به ،وان گزینه ای در سایر مدل های جدید معرفی کرده است، بنابراین به احتمال زیاد به CLA جدید نیز منتقل خواهد شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.