سوبارو ایمپرزا با قطعات STI ماه آینده در ژاپن عرضه می شود

ششمین نسل از این مدل محبوب برای اولین بار در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در نوامبر سال جاری با مشخصات آمریکای شمالی در معرض دید عموم قرار گرفت. در ژانویه 2023 چهره خود را به مخاطبان ژاپنی نشان خواهد داد، زم، که در پیکربندی RHD معرفی خواهد شد و نسخه اسپورت آتی هاچ ، با مارک STI را که انتظار می‌رود اوا، سال آینده برای ،ید در دسترس قرار گیرد، پیش‌نمایش خواهد کرد. همچنین نسخه های معمولی Impreza جدید برای بازار ژاپن به نمایش گذاشته خواهد شد.

یکی از اولین نمایشگاه های بزرگ بین المللی خودرو برای سال 2023، سالن خودرو توکیو خواهد بود که قرار است بین 13 تا 15 ژانویه در Makuhari Messe در چیبا، ژاپن برگزار شود. سوبارو با تعدادی خودروی جدید تولیدی، نزدیک به تولید و مفهومی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. نکته برجسته در غرفه این برند، ایمپرزا جدید در پیکربندی سمت راست است، همچنین پیش نمایش قطعات عملکرد STI.

در کنار Levorg، Crosstrek Boost Gear Concept قرار خواهد گرفت. ما چیز زیادی در مورد آن نمی د،م، اما به نظر می رسد که سوبارو از آن برای پیش نمایش قطعات و اجزای ارتقا یافته استفاده خواهد کرد که در آینده برای این کراس اوور کوچک در ژاپن در دسترس خواهند بود. سوبارو ر، که اخیراً رونمایی شده است، ارتقاهایی به س، ماجراجویی نیز دریافت خواهد کرد که با یک وسیله نقلیه مفهومی نمایش داده می شود. این مدل به طور انحصاری در ژاپن به ،وان نسخه تغییر برند تویوتا رایز به فروش می رسد.

3 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/628372/subaru-impreza-tokyo-auto-salon/سه خودروی مسابقه ای نیز به نمایش گذاشته خواهد شد. این خودروها شامل سوبارو BRZ GT300 و سوبارو WRX NBR Challenge 2023 و همچنین سوبارو WRX Rally Challenge 2023 است. این خودروساز آماده نیست جزئیات بیشتری در مورد این خودروها رونمایی کند و ما انتظار داریم زم، که سالن خودرو توکیو در ماه آینده آغاز می شود اطلاعات بیشتری ،ب کنیم. .

اولین معرفی جالب دیگر سوبارو، Levorg STI S،# است که به صورت نمونه اولیه برای پیش نمایش یک واگن اسپرت تولیدی آینده نشان داده خواهد شد. این خودروی نمایشی بر اساس مدل فعلی Levorg STI Sport R EX ساخته خواهد شد، اما تغییراتی در سیستم تعلیق و هندلینگ دارد تا خودروی خانوادگی را برای رانندگی زیباتر کند. ما نمی د،م که نسخه تولیدی آن چه زم، وارد بازار می شود اما احتمالا فقط در ژاپن فروخته می شود.

سوبارو لوورگ STI اسپرت

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.