سوزوکی سویفت بعدی بر اساس تصاویر جاسوسی چه شکلی خواهد بود

خطوط مستقیم در کناره ظاهر زاویه‌دار را از جلو ادامه می‌دهند، در حالی که سقف سیاه‌شده به سوئیفت فعلی و تم دو رنگ آن در برخی کشورها ارائه می‌شود. با این حال، خط سقف شیبدارتری که در نمونه اولیه جاسوسی دیده می شود، در سقف مشکی مشهود نیست.

سوزوکی سوئیفت جدید در راه است. نه در ایالات متحده که در آن شرکت ژاپنی فقط موتورهای بیرونی و موتورسیکلت می فروشد. اما برای سایر نقاط جهان، YED Swift به خوبی در راه است. و بر اساس اولین دسته از ع، های گرفته شده توسط جاسوسان ما، سوزوکی در حال آزمایش هاچ ، پنج در است. با در نظر گرفتن این موضوع، ما می‌تو،م نسل بعدی مدل را زودتر ببینیم.

سوزوکی سوئیفت جدید ممکن است در سال 2023 برای مدل سال 2024 معرفی شود. ما در ماه های آینده دقیقاً از چه زم، می د،م و شما قطعاً از اینجا در مورد آن خواهید خواند.


منبع: https://www.motor1.com/news/616458/suzuki-swift-rendering-spy-s،ts/

رندر جدید سوزوکی سوئیفت توسط Motor1.com
برای اینکه تصوری از ظاهر سوزوکی سویفت بعدی به ما بدهیم، سعی کردیم از طریق این رندر غیررسمی، پنهان‌کاری‌های نمونه اولیه را که آ،ین بار کشف کردیم، کشف کنیم.

وقتی صحبت از فاسیا شد، سوئیفت آینده ممکن است چهره بزرگ‌تری نسبت به مدل قبلی داشته باشد، که باید کار کند زیرا مجموعه بزرگ چراغ‌های جلو را جبران می‌کند.

اگر نسخه تولیدی از این مدل تصوری استفاده کند، نسل چهارم سوئیفت بسیار شیک و اسپرت به نظر می رسد. جلوپنجره مش، با روکش دو رنگ ممکن است شما را به یاد برند دیگری بیاندازد، اما به نوعی با تم زاویه ای فاسیا مطابقت دارد.

اولین ع، های جاسوسی سوزوکی سوئیفت 2024

گمان می رود سوزوکی سوئیفت نسل بعدی از نسخه اصلاح شده پلتفرم Heartect استفاده کند. تغییرات به منظور مطابقت با استانداردهای ایمنی مدرن تر اعمال می شود. گزینه‌های پیشرانه هنوز یک معما هستند، اگرچه اگر سوزوکی سوئیفت را با سیستم هیب، ملایم 1.4 لیتری توربوشارژ عرضه کند، تعجب نخواهیم کرد. با توجه به همکاری سوزوکی با تویوتا از نظر فناوری، یک مدل هیب، کامل نیز ممکن است رخ دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.