سوزوکی ویتارا در تست گوزن به سرعت در اطراف مخروط ها عمل می کند

سوزوکی ویتارا یکی از معدود کراس اوورهای ساب کامپکتی است که با موتور هیب، و چهار چرخ محرک در دسترس است. در سال 2020، این مدل فناوری هیب، ملایم جدیدی دریافت کرد که جایگزین آسیاب بنزین خالص قبلی برای بازار اروپا شد. واضح است که این خودرو خیلی سریع نیست، اما از اینکه ویتارا برقی شده در پیچ ها چقدر خوب است، شگفت زده خواهید شد.

در تلاش دوم، سرعت کمی افزایش می‌یابد – و در حالی که فرمان بیش از حد قابل‌توجهی وجود دارد، خودرو همچنان می‌تواند تست را بدون برخورد به م،وط‌ها پوشش دهد. این در واقع بالاترین سرعت به دست آمده است – 47 مایل در ساعت (75 کیلومتر در ساعت) – که در آن تست با رنگ های درخشان انجام می شود. با این حال، حتی در تلاش های ناموفق، ویتارا همچنان واکنش های قابل پیش بینی دارد و به طور کلی احساس امنیت می کند. کراس اوور ساب کامپکت در اسلالوم 18 متر تاثیر بهتری دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/650969/suzuki-vitara-moose-test/سوزوکی ویتارا 2019

این خودروی خاص بر روی ،تیک های Continental EcoContact 5 در سایز 215/55 R17 سوار می شود. اینها ،تیک‌های کاملاً جاده‌ای هستند که هیچ آرزوی آفرود ندارند، به این م،ی که در آزمایش ،ن باید ،بندگی من،ی به ویتارا در اطراف م،وط‌ها داشته باشند.

در اولین تلاش، راننده با سرعت 46 مایل در ساعت (74 کیلومتر در ساعت) به هیچ م،وطی برخورد نمی کند. ویتارا خونسرد باقی می ماند و راننده می گوید حفظ جهت با فرمان مستقیم کراس اوور آسان است. سیستم پایداری الکترونیکی نیز کار بسیار خوبی در کاهش سرعت خودرو و کنترل آن آسان‌تر انجام می‌دهد.

مردمی در km77.com اخیراً یک ویتارا جدید مجهز به آن موتور را با ،ن آزمایش کرده است. پیشرانه هیب، ملایم 1.4 لیتری زیر کاپوت برای 129 ، بخار (95 کیلووات) و 173 پوند فوت (235 نیوتن متر) گشتاور من، است. به ،وان یک نکته جانبی، تنها کراس اوور ساب کامپکت دیگر با سیستم چهار چرخ محرک و موتور هیب، در اروپا، تویوتا یاریس کراس است. سوزوکی S-Cross نیز وجود دارد، اما کمی بزرگتر و گرانتر از ویتارا است.

4 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.