سوپراسپرت های بوگاتی دیوو درگ ریسینگ از جمله تسلا مدل اس پلید

اما آیا دیوو می تواند با عملکرد تسلا مدل اس پلید برابری کند؟ همانطور که همه ما می د،م، سوپر EV به روز شده در مسابقات خط مستقیم از هایپرکارها بهتر عمل کرده است. برای دیوو هم همینطوره؟ مسابقه درگ استارت رولینگ در بالا باید امتیاز را حل کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/618906/bugatti-divo-drag-races-tesla/

این به خصوص در نوار کشیدنی که ممکن است همه چیز ،اب شود، بیشتر است. اما این مثال از دبی، با حسن نیت از برو،، متفاوت بود DragTimes. آ،ین آپلود یوتیوبر دارای تجربه درگ استریپ در یاس مارینا است، با چندین ابرخودرو و عجیب و غریب که در این رویداد حضور داشتند. یکی از مهمانان ویژه بوگاتی دیوو بود – یکی از تنها 40 نمونه ای که تا کنون توسط این خودروساز فرانسوی ساخته شده است.

25 ع، ها

بوگاتی دیوو

در نوار درگ، Divo می تواند به راحتی از هر رقابتی پیشی بگیرد. پورشه 911 توربو S در مقایسه با هایپرکار فرانسوی در ویدیوی بالا رنگ پریده است، که با توجه به سرعت دیوانه وار 911 توربو S جدید، بسیار مهم است.

دیوو از واحد قدرت Chiron استفاده می کند، یک موتور چهار توربو 8.0 لیتری W16 که 1479 ، بخار قدرت و 1180 پوند فوت (1600 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این خودرو می تواند در 2.4 ث،ه از حالت س، به سرعت 60 مایل در ساعت (97 کیلومتر در ساعت) برسد و 0.1 ث،ه از Chiron بهتر عمل کند.

فراتر از تعداد بسیار محدود و قیمت گزاف، عظمت بوگاتی دیوو در اعداد عملکرد آن نهفته است. می تواند G های جانبی بیشتری را ،شد و نیروی رو به پایین بیشتری نسبت به Chiron، خودرویی که بر اساس آن ساخته شده، تولید کند. به گفته بوگاتی، دیوو هشت ث،ه سریعتر از Chiron در اطراف مسیر تست Nardò است.

با قیمت فروش حدود 6 میلیون دلار و تعداد بسیار محدود، دیدن یک بوگاتی دیوو در معابر عمومی و کوچه‌های معمولی مانند دیدن یک یتی یا ، شاخدار است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.