سیتروئن برلینگو 2CV Fourgonnette با ظاهر قدیمی برای وانت مدرن معرفی شد

Berlingo 2CV Fourgonnette به دو ون دیگر سیتروئن با تم رترو کازل، می پیوندد. در سال 2020، کیت Type HG Space Tourer و Jumpy را معرفی کرد. یک تبدیل نوع H برای جامپر در سال 2017 وارد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/612240/citroen-berlingo-2cv-fourgonnette-،y-kit-retro-look-modern-van/پشت دارای درهایی با یک جفت پنجره بیضی شکل است. چراغ های عقب جدید از لامپ های دایره ای بزرگ و روی هم تشکیل شده اند.

اگر ظاهر خودروهای ک،یک را دوست دارید اما از امکانات مدرن مدل های امروزی قدرد، می کنید، سیتروئن برلینگو 2CV Fourgonnette جدید را بررسی کنید. مربی ایتالیایی Caselani کیت بدنه فایبرگ، را ایجاد می کند تا به این ون ظاهری قدیمی بدهد. اما، پیشرانه و فناوری بدون تغییر باقی می مانند. سیتروئن به طور رسمی مجوز تبدیل را صادر می کند.

2CV Fourgonnette AU اصلی در سال 1951 عرضه شد و اسپین آف های مختلفی از آن تا سال 1987 در خط تولید باقی ماندند. در آن زمان، سیتروئن حدود 1.25 میلیون از آنها را طبق اعلام شرکت در مورد کیت بدنه جدید برلینو فروخت.

26 ع، ها

برلینگو 2CV Fourgonnette مدرن از طراح کازل، دیوید اوبندورفر تهیه شده است. او یک جلوپنجره جدید با طرح M شکل و شورون های کرومی سیتروئن در مرکز می سازد. هود اصلاح شده به یک نقطه در نوک می رسد و یک الگوی راه راه در بالا دارد. چراغ های جلوی بزرگ و گرد در جلوی گلگیرهای بلند جای می گیرند.

پانل های راه راه در کناره ها در بالای بدنه معمولی برلینگو قرار می گیرند. در نسخه اصلی 2CV، این برای افزودن استحکام به بدنه بود. در این مورد، صرفاً زیبایی شناختی است.

کازل، از اول اکتبر شروع به دریافت سفارش برای Berlingo 2CV Fourgonnette خواهد کرد. تولید در ژانویه 2023 آغاز خواهد شد. سایت شرکت در حال حاضر قیمت آنها را لیست نمی کند.

Caselani این کیت بدنه را برای ون پنل برلینگو و نسخه حمل مسافر ارائه می دهد. از آنجایی که فقط ظاهر بیرونی تغییر می کند، ظاهر جدید می تواند بر روی هر پیشرانه ای از مدل، از جمله EV، قرار گیرد.

وانت سیتروئن برلینگو 2CV

“این یک چالش هیجان انگیز بود، زیرا ون اصلی دارای نسبت های کاملاً متفاوتی بود. آویزان جلویی بسیار کوتاه، کاپوت بلند زیبا و محفظه بار مستقل بصری، ویژگی های بسیار متفاوت با ویژگی های برلینگو داشت. بنابراین من بیشتر روی یک جنبه تداعی کننده کلی تمرکز کردم. اوبندورفر گفت: خودروی اصلی به جای فشار دادن به ،اصر طراحی منفرد برای اینکه آنها را شبیه 2CV Fourgonnette کنند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.